Спрощений порядок надання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг для населення (пам'ятка) 

Заява (бланк для заповнення)
Зразок заповнення заяви на отримання субсидії
Декларація (бланк для заповнення)
Зразок заповнення декларації
Орієнтовний розрахунок розміру субсидії 

Бланк декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за пизначенням усіх видів соціальної допомоги

Бланк заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг  

Заяви на призначення субсидій від жителів м. Боярки приймаються за адресою:

м. Боярка, вул. Білогородська, 13, каб. №1 (приміщення міської ради)
Приймальні дні:

Вівторок, середа  9:00 - 18:00 

Обідня перерва 13:00 - 14:00

 

В управлінні соціального захисту населення Києво-Святошинської райдержадміністрації відкрито телефон гарячої лінії з питань надання населенню житлових субсидій:

044-450-04-87

(щоденно з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00). 

 

                            
                            Управління соціального захисту населення 

03170, м. Київ, вул. Янтарна, 12-А

тел./факс/приймальна: 424-10-95, бухгалтерія: 450-04-77

Начальник  управління - Черток Сергій Петрович

Перший заступник начальника управління - Кондратюк Людмила Петрівна

Заступник начальника управління, начальник відділу прийняття рішень - Мазур Валентина Борисівна

Начальник відділу обліку та звітності – головний бухгалтер - Матієнко Інна Іванівна

Відділ з питань праці - Терещук Олег Миколайович

Відділ нагляду за додержанням пенсійного законодавства - Симоненко Валентина Іванівна

Відділ персоніфікованого обліку пільг - Ковальчук Наталія Петрівна

Відділ з обслуговування пенсіонерів, інвалідів війни та праці - Землянухіна Наталія Олександрівна

Відділ у справах захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС - Спасіченко Ганна Борисівна

Відділ прийому громадян - Лутанюк Альона Володимирівна

Відділ формування виплатних документів - Сташевська Наталія Іванівна

 

Адреса: м. Київ, вул. Янтарна, 12 а, 03170

Номери телефонів:

Приймальня - тел.: 424-10-95 (факс), (04598)-5-13-74.

Перший заступник начальника управління-тел.: 450-04-83.

Заступник начальника управління, начальник відділу прийняття рішень - тел.: 450-05-03.

Головний бухгалтер - тел.: 450-04-77.

Відділ з питань праці - тел.: 450-04-75.

Відділ нагляду за додержанням пенсійного законодавства - тел.: (04598)-5-52-24

Відділ персоніфікованого обліку пільг - тел.: 424-00-76, 450-04-74.

Відділ з обслуговування пенсіонерів, інвалідів війни та праці-тел.: 450-05-03

Відділ у справах захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС- тел.:  450-56-15.

Відділ прийому громадян – тел.: 409-28-47, (04598)-5-52-24.

Відділ прийняття рішень – тел.: 450-04-87

Відділ формування виплатних документів – тел.: 424-00-76, 450-04-73.

Електронна пошта: k-svupszn@ukr.net

Основні функції структурних підрозділів

Прийом документів щодо призначення державної соціальної допомоги, компенсацій і субсидій. Прийняття рішень щодо надання (відмови) державної соціальної допомоги, компенсацій, субсидій. Формування виплатних документів щодо призначення допомоги, компенсацій, субсидій. Здійснення додержання контролю за дотримання законодавства про працю, реєстрація, облік та зберігання колективних договорів, аналіз ринку праці, соціальний захист працюючих громадян. Виконання завдань, покладених на управління як на головного розпорядника коштів державного та місцевих бюджетів на здійснення заходів соціального захисту населення. Ведення персонального обліку за видами пільг, підтримка в актуальному стані єдиного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги, підготовка документів для проведення перерахунків з постачальниками послуг. Забезпечення інвалідів засобами пересування, матеріального та соціально-побутового обслуговування, санаторно-курортного лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, видача посвідчень ветеранам війни. Здійснює контроль за роботою управління Пенсійного фонду у районі, щодо правильності призначення та виплати пенсії. Здійснює організацію роботи з визначенням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та забезпечує відповідно до законодавства їх соціальний захист. Контроль за правильністю поданих громадянами даних для призначення і виплати соціальної державної допомоги, субсидії. 


Розпорядок роботи підрозділу та години прийому керівництва


Г Р А Ф І К

особистого прийому громадян керівництвом управління соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації

(м. Київ, вул. Янтарна, 12а)

№ з/п

Дні тижня

Прізвище, ім’я, по батькові, який веде прийом

Посада керівника, який веде прийом

Години прийому

1

2

3

4

5

1.

понеділок,

 

середа

 

Черток

Сергій

Петрович

начальник управління

9:00-13:00

 

14:00-16:30

2.

Кондратюк

Людмила

Петрівна

перший заступник начальника управління

3.

Мазур Валентина Борисівна

заступник начальника управління, начальник відділу прийняття рішень

 

Г Р А Ф І К

прийому громадян відділами управління соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації

(м. Київ, вул. Янтарна, 12а) 

№ з/п

Дні тижня

Назва відділу

Години прийому

1

2

3

5

1.

понеділок,

 

середа

 

Відділ прийняття рішень

9:00-13:00

 

 

14:00-16:30

2.

Відділ формування виплатних документів

3.

Відділ з питань праці

4.

Відділ нагляду за додержанням пенсійного законодавства

5.

Відділ персоніфікованого обліку пільг

6.

Відділ з обслуговування пенсіонерів, інвалідів війни та праці

7.

Відділ у справах захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС

8.

Відділ юридичної роботи

9.

Відділ обліку та звітності

10.

понеділок,

вівторок,

середа,

четвер (каб. 7, 8)

Відділ прийому громадян

9:00-13:00

 

14:00-16:30

понеділок,

середа

(оформлення житлових субсидій)

понеділок,

середа, четвер

(для внутрішньо переміщених осіб)


«Прийом громадян для подачі документів на призначення усіх видів соціальної допомоги здійснюється за попереднім записом, за телефоном (044) 409-28-47».

 

Пакет документів для оформлення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям:

1.                  Заява.

2.                  Документ, що посвідчує особу уповноваженого представника сім’ї.

3.                  Довідка про склад сім’ї.

4.                  Декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї).

5.                  Довідка про наявність та розмір земельної частки (паю).

6.                  Рахунок на соціальні виплати відкритий через уповноважені банки, визначені в установленому законодавством порядку (Пат КБ «ПриватБанк»,  Ощадбанк Банк України, АТ «Райффайзен Банк Аваль», ПАТКБ « Правекс-Банк», АКБ «Укрсоцбанк»), розташовані на території  Києво-Святошинського району з якими управлінням соціального захисту населення укладений договір.

 

Пакет документів для оформлення державної  допомоги сім’ям з дітьми:

1. Заява одного з батьків, з яким постійно проживає дитина.

2. Документ, що посвідчує особу.

3. Копія свідоцтва про народження дитини (з пред'явленням оригіналу).

4. Ідентифікаційний номером одного з батьків (оригінал та копія).

5. Довідка про неодержання допомоги в органах соціального захисту населення за місцем реєстрації.

6. Рахунок на соціальні виплати відкритий через уповноважені банки, визначені в установленому законодавством порядку (Пат КБ «ПриватБанк»,  Ощадбанк Банк України, АТ « Райффайзен Банк Аваль», ПАТКБ « Правекс-Банк», АКБ «Укрсоцбанк»), розташовані на території  Києво-Святошинського району з якими управлінням соціального захисту населення укладений договір.

 

Пакет документів для оформлення допомоги

на дітей одиноким матерям:

1.                  Заява.

2.                  Документ, що посвідчує особу уповноваженого представника сім’ї.

3.                  Довідка про склад сім’ї.

4.                  Декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї за шість місяців).

5.                  Довідка про наявність та розмір земельної частки (паю).

 

Жінки, яким присвоєно звання «Мати-героїня», Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної Праці, інваліди Великої Вітчизняної війни приймаються позачергово.


Соціальний захист населення в Києво-Святошинському районі

Рівень соціальної захищеності як окремої людини, так і жителів територіальної громади у цілому, є справжнім показником рівня життя людей, мірилом та оцінкою діяльності місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Цілеспрямована соціальна діяльність має бути спрямована на створення умов для розвитку та оптимального функціонування соціальних відносин, всебічного розкриття творчого потенціалу людини, її сутнісних сил, досягнення соціальної злагоди та стабільності.

Розвиток соціальної інфраструктури, надання соціальних послуг відповідної якості, забезпечення особистісного захисту та допомоги недієздатним й нужденним, вирішення соціальних проблем спричинених природними катаклізмами, складними життєвими обставинами або ж несподіваною неадекватною поведінкою особи складають головний зміст діяльності системи органів соціального захисту Києво-Святошинського району.

Серед 170,6 тис. жителів Києво-Святошинського району, 69 тис., відповідно до чинного законодавства, відносяться до пільгових категорій населення: це, і ветерани війни, і люди з обмеженими можливостями, і малозабезпечені та багато інших категорій жителів, які потребують державної уваги та підтримки. 45 тис. жителів району мають статус потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Протягом 2015 року управлінням соціального захисту населення (начальник – С.П. Черток) проведена наступна робота щодо соціального захисту зазначених категорій жителів:

1) надано державної соціальної допомоги та компенсацій 10 785 особам на загальну суму 163 566,4 тис. грн.;

2) надано субсидій на житлово-комунальні послуги, придбання скрапленого газу та твердого побутового палива 8 748 сім’ї, на загальну суму 19 676 тис. грн.;

3) отримало пільги на житлово-комунальні послуги, послуги зв’язку та транспортні послуги 34 381 осіб, на загальну суму 26 709,1 тис. грн.;

4) надано компенсацій, допомог, пільг від наслідків аварії на ЧАЕС 13 243 громадянам на загальну суму 19 989,5тис. грн.;

5) надано допомогу соціально-незахищеним категоріям населення по Програмі «Турбота» – 2 643,5 тис. грн.

Реалізація змісту програми полягає у створенні комплексу організаційно-правових та матеріально-фінансових заходів, спрямованих на підтримку соціально-незахищених категорій жителів району, а також на попередження соціальної напруженості в громаді, яка може бути зумовлена майновою, расовою, культурною, релігійною чи соціальною нерівністю.


Вакантні посади

Управління соціального захисту населення запрошує в свою команду!

Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад державної служби:

-         Провідний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільг – 2 посади;

-         Головний спеціаліст відділу у справах захисту від наслідків аварії на ЧАЕС (тимчасова посада – по 01.10.2017 р.);

-         Провідний спеціаліст відділу у справах захисту від наслідків аварії на ЧАЕС;

-         Головний спеціаліст відділу прийому громадян;

-         Провідний спеціаліст відділу прийому громадян.

Документи приймаються до 31 січня 2017 року за адресою: м. Київ, вул. Янтарна, 12-А, кабінет 3.
Телефон для довідок: (044) 450-56-15

Усі подробиці на сайті
Національного агентства України з питань державної служби
http://portal.nads.gov.ua/view_doc.html?mode=all_companis_vm&region_id=6372113117064745633#close

     

Додаток 1

до наказу начальника управління

соціального захисту населення

Києво-Святошинської

райдержадміністрації

”13” січня 2017 року № 3

 

УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

державної служби категорії «В» - провідного спеціаліста відділу персоніфікованого обліку пільг

Управління соціального захисту населення Києво-Святошинської райдержадміністрації

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

-                     Проводить прийом громадян, які мають право на пільги.

-                     Збирає, систематизує і зберігає необхідну інформацію, зазначену у пункті 2 Положення про Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пілги, згідно із Положенням про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають пільги.

-                     Веде облік пільговиків шляхом формування та коригування персональної облікової картки кожного пільговика згідно з формою «1-пільга» паперовій та електронній формі.

-                     Приймає та перевіряє правильність розрахунків щодо відшкодування витрат підприємствам та організаціям-постачальникам послуг, а також дотримання ними чинного законодавства у сфері надання даних послуг (форма «2-пільга» в паперовому та електронному вигляді).

-                     Своєчасно та якісно готує і надає інформацію для підготовки і здачі звіту щодо надання пільг окремим категоріям громадян (форма «4-пільга).

-                     Надає консультації пільговикам, підприємствам та організаціям, що надають послуги.

-                       Виконує вказівки та доручення начальника відділу персоніфікованого обліку пільг стосовно завдань, що входять до компетенції Відділу.

Умови оплати праці

посадовий оклад – 2 240 грн.,

надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, премія (у разі встановлення)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

 

безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

-                     копія паспорта громадянина України;

-                     письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

-                     письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надається згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

-                     копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;

-                     заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

-                     декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції».

Строк подання документів – 16 календарних днів

Дата, час і місце проведення конкурсу

09.02.2017 р. об 11:00

м. Київ, вул. Янтарна, 12 а

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

Дзюбенко Ірина Іванівна (044) 450-56-15

yurcadru@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

досвід роботи не потрібен

3

Володіння державною мовою

вільно

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Знання законодавства

Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»

3

Професійні чи технічні знання

не потрібні

4

Спеціальний досвід роботи

не потрібен

5

Знання сучасних інформаційних технологій

 

володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

6

Особистісні якості

відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, ініціативність, орієнтація та саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях.

Начальник управл                               С.П. Черток

 

Додаток 2

до наказу начальника управління

соціального захисту населення

Києво-Святошинської

райдержадміністрації

”13” січня 2017 року № 3

 

УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

державної служби категорії «В» - провідного спеціаліста відділу персоніфікованого обліку пільг

Управління соціального захисту населення Києво-Святошинської райдержадміністрації

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

-                     Проводить прийом громадян, які мають право на пільги.

-                     Збирає, систематизує і зберігає необхідну інформацію, зазначену у пункті 2 Положення про Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пілги, згідно із Положенням про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають пільги.

-                     Веде облік пільговиків шляхом формування та коригування персональної облікової картки кожного пільговика згідно з формою «1-пільга» паперовій та електронній формі.

-                     Приймає та перевіряє правильність розрахунків щодо відшкодування витрат підприємствам та організаціям-постачальникам послуг, а також дотримання ними чинного законодавства у сфері надання даних послуг (форма «2-пільга» в паперовому та електронному вигляді).

-                     Своєчасно та якісно готує і надає інформацію для підготовки і здачі звіту щодо надання пільг окремим категоріям громадян (форма «4-пільга).

-                     Надає консультації пільговикам, підприємствам та організаціям, що надають послуги.

-                       Виконує вказівки та доручення начальника відділу персоніфікованого обліку пільг стосовно завдань, що входять до компетенції Відділу.

Умови оплати праці

посадовий оклад – 2 240 грн.,

надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, премія (у разі встановлення)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

 

безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

-                     копія паспорта громадянина України;

-                     письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

-                     письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надається згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

-                     копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;

-                     заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

-                     декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції».

Строк подання документів – 16 календарних днів

Дата, час і місце проведення конкурсу

03.02.2017 р. об 15:00

м. Київ, вул. Янтарна, 12 а

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

Дзюбенко Ірина Іванівна (044) 450-56-15

yurcadru@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

досвід роботи не потрібен

3

Володіння державною мовою

вільно

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Знання законодавства

Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»

3

Професійні чи технічні знання

не потрібні

4

Спеціальний досвід роботи

не потрібен

5

Знання сучасних інформаційних технологій

 

володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

6

Особистісні якості

відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, ініціативність, орієнтація та саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях.

Начальник управління                                    С.П. Черток

 

 

Додаток 3

до наказу начальника управління

соціального захисту населення

Києво-Святошинської

райдержадміністрації

”13” січня 2017 року № 3

УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу у справах захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС Управління соціального захисту населення Києво-Святошинської райдержадміністрації

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

-          Організовує та забезпечує контрольний аналіз та оцінку стану справ по виплаті допомог та компенсацій.

-          Приймає участь в розробці поточних планів роботи відділу.

-          Надає необхідну методичну допомогу спеціалістам по виплаті компенсацій та допомог у виконанні завдань, доручень.

-          Бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з питань призначення та виплати компенсацій та допомог громадянам, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.

-          Проводить прийом та реєстрацію ліквідаторів та потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС  на видачу посвідчень та путівок на санаторно–курортне лікування.

-          Веде прийом від установ, підприємств, організацій розрахунків на відшкодування коштів та веде облік особових справ установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.

-          Перевіряє:

1)      правильність оформлення особових рахунків по прибулих та новопризначених справах по компенсаціях та допомогах;

2)      правильність та законність нарахування сум по особових рахунках при надходженні справ по компенсаціях з перерахунками;

3)      відпрацювання спеціалістами відомостей особових рахунків, виплата по яких припинена в зв’язку з закінченням терміну виплати, тривалою неоплатою, припиненням виплати у зв’язку зі смертю чи з виїздом;

4)      правильність та законність включення сум компенсацій у відомості на виплату компенсацій на підставі виплатних документів (відомості руху, відомості коректури цифрових реквізитів, відомості нових особових рахунків, відомості коректури нових текстових реквізитів) по всіх способах виплати;

5)      правильність оформлення поштових переказів;

6)      правильність розрахунку компенсацій та допомог, на підставі розпорядження начальника управління праці та соціального захисту населення;

7)      правильність обробки особових рахунків в системі АСОПД/КОМТЕХ;

8)      несе повну відповідальність за проведення інвентаризації справ і особових рахунків;

9)      несе персональну відповідальність за збереження коштів державного бюджету.

-          Забезпечує:

1)      своєчасну обробку, здачу та правку документів;

2)      обробку документів після вузла зв’язку та виплатного центру;

3)      проводить аналіз по результатах ревізії припущених помилок, приймає міри     по їх виправленню.

-          Виконує накази та розпорядження начальника відділу.

Умови оплати праці

посадовий оклад – 2 585 грн.,

надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, премія (у разі встановлення)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

строкове призначення на посаду по 01.10.2017 р.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

-       копія паспорта громадянина України;

-       письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

-       письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надається згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

-       копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;

-       заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

-       декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції».

Строк подання документів – 16 календарних днів

Дата, час і місце проведення конкурсу

07.02.2017 р. об 11:00

м. Київ, вул. Янтарна, 12 а

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

Дзюбенко Ірина Іванівна (044) 450-56-15

yurcadru@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

досвід роботи не потрібен

3

Володіння державною мовою

вільно

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Знання законодавства

Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»

3

Професійні чи технічні знання

не потрібні

4

Спеціальний досвід роботи

не потрібен

5

Знання сучасних інформаційних технологій

 

володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

6

Особистісні якості

відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, ініціативність, орієнтація та саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях.

Начальник управління                            С.П. Черток

 

 

Додаток 4

до наказу начальника управління

соціального захисту населення

Києво-Святошинської

райдержадміністрації

”13” січня 2017 року № 3

 

УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

державної служби категорії «В» - провідного спеціаліста відділу у справах захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС Управління соціального захисту населення Києво-Святошинської райдержадміністрації

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

-         Приймає від громадян документи для призначення компенсаційних виплат та допомог.

-         Проводить перерахунки, які виникли за різних обставин.

-         Готує протоколи рішень по призначенню компенсаційних виплат та допомог.

-         Звіряє надані документи з наданими копіями.

-         Приймає на облік та знімає з обліку, видає атестати та довідки про останню виплату компенсації та допомоги.

-         Готує інформацію по компенсаційним виплатам та допомогам.

-         Готує відповіді на листи громадян з питань нарахування та виплати компенсацій та допомог.

-         Відкриває особові рахунки по новопризначених компенсаціях та допомогах, веде Ф. 7.

-         Закриває особові рахунки по спискам відділів РАГСу у зв’язку із смертю одержувачів виплат.

-         Розносить в особові рахунки дані переліку невиплачених компенсацій, дані про закінчення строку виплати компенсацій, зняття з оплати з різних причин.

-         Щомісячно перевіряє особові рахунки по відомостях коректури цифрових реквізитів і нових особових рахунків та виплатних відомостях.

-         Забезпечує виплату щорічної компенсації за самостійне санаторно-курортне лікування.

-         Своєчасно передає справи та особові рахунки для контролю головному спеціалісту, терміново виправляє помилки.

-         Несе повну відповідальність за проведення інвентаризації справ та особових рахунків.

-         Проводить аналіз по результатам ревізії пропущених помилок, приймає міри по їх виправленню.

-         Виконує вказівки та доручення начальника відділу стосовно завдань, що входять до компетенції Відділу.

Умови оплати праці

посадовий оклад – 2 240 грн.,

надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, премія (у разі встановлення)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

-                     копія паспорта громадянина України;

-                     письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

-                     письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надається згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

-                     копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;

-                     заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

-                     декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції».

Строк подання документів – 16 календарних днів

Дата, час і місце проведення конкурсу

07.02.2017 р. об 15:00

м. Київ, вул. Янтарна, 12 а

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

Дзюбенко Ірина Іванівна (044) 450-56-15

yurcadru@ukr.net

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

досвід роботи не потрібен

3

Володіння державною мовою

вільно

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Знання законодавства

Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»

3

Професійні чи технічні знання

не потрібні

4

Спеціальний досвід роботи

не потрібен

5

Знання сучасних інформаційних технологій

 

володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

6

Особистісні якості

відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, ініціативність, орієнтація та саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях.

Начальник управління                                                   С.П. Черток

 

 

Додаток 5

до наказу начальника управління

соціального захисту населення

Києво-Святошинської

райдержадміністрації

”13” січня 2017 року № 3

 

УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу прийому громадян

Управління соціального захисту населення Києво-Святошинської райдержадміністрації

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

-          проводить співбесіди із заявниками, в  установлені терміни   розглядає  звернення   громадян  з  питань,  що  належать  до  компетенції  відділу;

-          приймає заяви та документи  для надання  усіх видів  соціальної допомоги та  компенсацій  відповідно до чинного законодавства;

-          під час приймання заяви  та документів  головний спеціаліст з прийому звіряє  відомості, наведені в заяві, з пред'явленими паспортами (документами, які засвідчують особу) зареєстрованих у житловому приміщені (будинку) громадян та членів їх сімей, які претендують на отримання соціальної допомоги, свідоцтвами про народження неповнолітніх дітей та іншими документами, які передбачені відповідними нормативними актами для призначення допомоги.   Перевіряє  повноту заповнення заяви, декларації тощо, наявність необхідних документів, що підтверджують право заявника на призначення відповідних видів  допомоги. Видає заявникові відривну розписку-повідомлення  про прийняття заяви та документів;

-          перевіряє повноту поданих документів на  призначеня  допомоги, правильність їх  оформлення;

-          приймає  рішення  щодо передачі особової справи  на розгляд державному  соціальному  інспектору  у разі необхідності, якщо під час співбесіди  із  заявником  виникає  потреба обстежити  матеріальний   стан  заявника  чи   перевірити   достовірність  наданих    ним   відомостей.    Заявник    в обов'язковому  порядку  попереджається  про  такі  дії;

-          після  завершення  перевірки, у разі дотримання вимог щодо повноти комплекту особової справи,  головний спеціаліст протягом робочого дня передає особові справи разом  з Реєстром  до  відділу  прийняття  рішень   щодо  надання  соціальної допомоги  координатору з опрацювання заяв  або  іншій особі, на яку  відповідно до  посадових  обов'язків  покладено  функції   з   координації   опрацювання   заяв  на  призначення  допомоги.    Копії реєстрів підшиваються до окремої папки та зберігаються у головного спеціаліста з прийому;

-          знімає з обліку особові справи одержувачів допомог у зв’язку із смертю, закінченням терміну виплати, влаштування на роботу та з інших причин;

-          бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з питань соціального захисту населення;

-          веде особистий прийом громадян. Надає консультації та рекомендації з питань надання допомог та компенсацій;

-          відповідає на листи громадян з питань, віднесених до компетенції відділу прийому;

-          здійснює обробку персональних даних осіб, які звернулись до управління за призначенням соціальних допомог, субсидії і компенсацій у базі персональних даних «АСОПД/ КОМТЕХ», Наш Дім;

-          забезпечує  складання   і   подання   в  установленому  порядку  звітності стосовно  роботи  відділу  прийому  громадян;

-          готує особові справи  одержувачів компенсацій та  допомог для відділу  прийняття  рішень   та   відділу  формування  виплатних  документів  для  проведення  інвентаризації в  установленому  законодавством  порядку;

-          контролює  Журнали  реєстрації   приймання  заяв і  документів  для  призначення  усіх   видів  соціальної  допомоги спеціалістів, Журнал  видачі довідок та повідомлень, Журнал  реєстрації приймання заяв та документів  для  прийняття  на облік  громадян, готує   Запити   особових справ отримувачів допомоги, заявки на підготовку довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги.

Умови оплати праці

посадовий оклад – 2585 грн.,

надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, премія (у разі встановлення)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

-     копія паспорта громадянина України;

-     письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

-     письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надається згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

-     копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;

-     заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

-     декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції».

Строк подання документів – 16 календарних днів

Дата, час і місце проведення конкурсу

03.02.2017 р. об 11:00

м. Київ, вул. Янтарна, 12 а

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Дзюбенко Ірина Іванівна (044) 450-56-15

yurcadru@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

досвід роботи не потрібен

3

Володіння державною мовою

вільно

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Знання законодавства

Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»

3

Професійні чи технічні знання

не потрібні

4

Спеціальний досвід роботи

не потрібен

5

Знання сучасних інформаційних технологій

 

володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

6

Особистісні якості

відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, ініціативність, орієнтація та саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях

Начальник управління                                       С.П. Черток

 

 

Додаток 6

до наказу начальника управління

соціального захисту населення

Києво-Святошинської

райдержадміністрації

”13” січня 2017 року № 3

 

УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

державної служби категорії «В» - провідного спеціаліста відділу прийому громадян

Управління соціального захисту населення Києво-Святошинської райдержадміністрації

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

-     Проводить співбесіди із заявниками, в установлені  терміни   розглядає  звернення   громадян  з  питань,  що  належать  до  компетенції  відділу.

-     Приймає заяви та  документи  для надання  усіх видів  соціальної допомоги та компенсацій відповідно до чинного законодавства безпосередньо від заявника, його опікуна або іншої особи за відповідним дорученням, завіреним в установленому порядку,  від уповноважених осіб, визначених виконавчими комітетами селищної та сільських рад.

-     Під час приймання заяви  та документів  звіряє  відомості, наведені в заяві, з пред'явленими паспортами (документами, які засвідчують особу) зареєстрованих у житловому приміщені (будинку) громадян та членів їх сімей, які претендують на отримання соціальної допомоги, свідоцтвами про народження неповнолітніх дітей та іншими документами, які передбачені відповідними нормативними актами для призначення допомоги.   Перевіряє  повноту заповнення заяви, декларації тощо, наявність необхідних документів, що підтверджують право заявника на призначення відповідних видів  допомоги. Видає заявникові відривну розписку-повідомлення  про прийняття заяви та документів.

-     Провідний спеціаліст реєструє заяву в Журналі  реєстрації   приймання  заяв і  документів  для  призначення  усіх   видів  соціальної  допомоги та формує особову справу.

-     У разі дотримання вимог щодо повноти комплекту особової справи,  провідний спеціаліст протягом робочого дня передає особові справи на перевірку головному спеціалісту (начальнику)  відділу  прийому.

-     Приймає  рішення  щодо передачі особової справи  на розгляд державному  соціальному  інспектору  у разі необхідності, якщо під час співбесіди  із  заявником  виникає  потреба обстежити  матеріальний   стан  заявника  чи   перевірити   достовірність  наданих    ним   відомостей.    Заявник    в обов'язковому  порядку  попереджається  про  такі  дії.

-     Знімає з обліку особові справи одержувачів допомог у зв’язку із смертю, закінченням терміну виплати, влаштування на роботу та з інших причин.

-     Бере участь в робочих нарадах, семінарах, конференціях з питань соціального захисту населення.

-     Веде особистий прийом громадян. Надає консультації та рекомендації з питань надання допомог та компенсацій.

-     Відповідає на листи громадян з питань, відесених до компетенції відділу прийому, видає довідки та повідомлення встановлених зразків.

-     Здійснює обробку персональних даних осіб, які звернулись до управління за призначенням соціальних допомог, субсидії і компенсацій у базі персональних даних «АСОПД /КОМТЕХ», Наш Дім.

-     Забезпечує  складання   і   подання   в  установленому  порядку  звітності стосовно  роботи  відділу  прийому  громадян.

-     Готує особові справи  одержувачів компенсацій та  допомог для відділу  прийняття  рішень   та   відділу  формування  виплатних  документів  для  проведення  інвентаризації в  установленому  законодавством  порядку.

Умови оплати праці

посадовий оклад – 2 240 грн.,

надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, премія (у разі встановлення)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

-     копія паспорта громадянина України;

-     письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

-     письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надається згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

-     копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;

-     заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

-     декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції».

Строк подання документів – 16 календарних днів

Дата, час і місце проведення конкурсу

10.02.2017 р. об 11:00

м. Київ, вул. Янтарна, 12 а

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Дзюбенко Ірина Іванівна (044) 450-56-15

yurcadru@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

досвід роботи не потрібен

3

Володіння державною мовою

вільно

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Знання законодавства

Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»

3

Професійні чи технічні знання

не потрібні

4

Спеціальний досвід роботи

не потрібен

5

Знання сучасних інформаційних технологій

 

володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

6

Особистісні якості

відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, ініціативність, орієнтація та саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях

Начальник управління                                 С.П. Черток