09.11.2017
Семінар-практикум у рамках Всеукраїнського науково-освітнього проекту Малої академії наук України «Відкрита освітня лабораторія»
Семінар-практикум у рамках Всеукраїнського науково-освітнього проекту Малої академії наук України «Відкрита освітня лабораторія»

8 листопада 2017 року на базі Національного центру «Мала академія наук України» в Києві відбувся семінар-практикум «Інноваційні підходи в організації навчально-дослідницької діяльності учнів – членів МАН» у рамках Всеукраїнського науково-освітнього проекту Малої академії наук України «Відкрита освітня лабораторія».
Участь у семінарі взяли учителі фізики закладів освіти Києво-Святошинського району. Учасники зібралися у лабораторії-студії «МАНлаб», оснащеній найсучаснішим обладнанням передових вітчизняних та закордонних фірм, необхідним для здійснення різноманітних дослідів, експериментів, без яких просто неможливий повноцінний розвиток природничо-математичних наук.
Учасників семінару з шляхами активізації проектно-дослідницької діяльності учнів в системі «Школа-МАН», ознайомив методист РМЦ відділу освіти Києво-Святошинської райдержадміністрації Ігор НЕЗАБИТОВСЬКИЙ. Саме у сучасній школі зміст проектно-дослідницького навчання пов’язаний з вирішенням і дослідженням певних проблем у різних галузях науки. Особливості цього методу знаходяться в активній ролі самого учня, самостійності виконання ним роботи і безпосередньої значущості вирішуваної проблеми для учня.


семінар МАН


Учасники заходу долучилися до практичної частини семінару. Завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань Національного центру «Мала академія наук України» Ігор ЧЕРНЕЦЬКИЙ ознайомив присутніх з варіантами тестів з фізики програми міжнародного оцінювання учнів – PISA Програма має на меті порівняти освітні системи близько 80 країн світу через вимірювання компетентностей учнів із читання, математики та природничих дисциплін, прямо не пов’язаних з оволодінням шкільними програмами. Крім того, велика увага у дослідженні PISA приділяється вивченню факторів, що впливають на успішне навчання учнів. Було проведено ряд фізичних експериментів на цифровому обладнанні NOVA 5000 з використанням сучасного навчального і наукового цифрового обладнання та з використанням програмного забезпечення Tracker створеного американськими інформатиками. Педагоги взяли активну участь в обговоренні тестових завдань та експериментів.


Назад