04.07.2017
Смірнова Мирослава: Поки немає чітко визначених повноважень не рекомендую утворювати спеціальні уповноважені органи з питань містобудування та архітектури на місцях
Смірнова Мирослава: Поки немає чітко визначених повноважень не рекомендую утворювати спеціальні уповноважені органи з питань містобудування та архітектури на місцях

Відбулася апаратна нарада у голови Києво-Святошинської райдержадміністрації Мирослави Смірнової за участі голови райради Вадима Гедульянова, заступників голови РДА Артема Кошика та Михайла Лєзніка, керівників структурних підрозділів РДА та органів місцевого самоврядування.
Під час наради обговорили ключові питання у роботі району. Зокрема про роботу зі зверненнями громадян прозвітували голова Шпитьківської сільської ради та начальник відділу охорони здоров’я райдержадміністрації Роман Лява. Варто зазначити, що особисті прийоми громадян здійснюються регулярно відповідно до затвердженого графіку. Проте у разі необхідності питання києво-святошинців вирішуються у робочому порядку. Усі звернення громадян розглядаються своєчасно, без порушень термінів, встановлених законодавством. 

Апаратна нарада


Також заслухали питання щодо стану виконання законодавчих актів та розпорядчих документів керівниками структурних підрозділів РДА та органів місцевого самоврядування району. Мирослава Смірнова наголосила, що виконавська дисципліна – це, перш за все, повага до роботи інших. Відповідно ті місцеві громади, які вчасно не виконують розпорядження і доручення, ускладнюють роботу у районі.
Особливу увагу приділили питанню щодо виконання заходів по призову на військову службу за контрактом у нашому районі. Військовий комісар Олег Гончарук зазначив, що у Києво-Святошинському районі план по призову за перше півріччя перевиконано, усі поставлені завдання втілені.

Апаратна нарада


Крім того, начальник відділу містобудування та архітектури РДА Роман Мірчук розтлумачив інформацію щодо власних повноважень на відповідній адміністративно-територіальній одиниці в галузі містобудування та архітектури. «Аналіз містобудівної ситуації та чисельні звернення органів місцевого самоврядування засвідчили необхідність унормування питань щодо підвищення якості розроблення містобудівної документації; спрощення процедури будівництва та прийняття об’єкта в експлуатацію за будівельним паспортом; вдосконалення процедур ведення містобудівного кадастру; упорядкування надання містобудівних умов та обмежень; упорядкування переліку суб’єктів, що відносяться до уповноважених органів містобудування та архітектури.
Закон України від 9 квітня 2015 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства» створив докорінно нову систему органів державного архітектурно-будівельного контролю та передав на місцевий рівень більшість повноважень, пов’язаних із наданням дозвільних документів на початок будівельних робіт та прийняття об’єктів в експлуатацію, крім того, були передані функції в частині можливості утворення спеціально уповноважених органів з питань містобудування та архітектури», – йдеться у доповіді.


Апаратна нарада


У доповіді начальник відділу звернув увагу на практичне значення нових змін у законі (а саме можливості виконання функцій у галузі містобудування та архітектури місцевими громадами) та законодавчі колізії, яких не вдалося уникнути. Враховуючи норми, які регламентують це питання (Стаття 6 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», Стаття 13 ЗУ «Про архітектурну діяльність», Статті 11, 31, 54 ЗУ «Про органи місцевого самоврядування»), можна зробити висновок, що, безперечно, право та можливість утворення спеціально уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури на місцях є. Проте законодавець на сьогодні не визначив механізм подальшого функціонування цього органу в межах діючого законодавства.
У свою чергу, голова РДА зазначила, що вона не рекомендує ухвалювати рішення на місцях без розуміння повноважень органу та усіх покладених на нього функцій», – додала вона.


Назад