ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ
Управління Пенсійного фонду інформує про нові пенсійні посвідчення для переселенців.
Починаючи з 1 липня 2016 року виплата пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, довічних грошових стипендій за рахунок державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, що призначені внутрішньо перемішеним особам, здійснюється через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариство „Державний ощадний банк України”.
    Виплата пенсій зазначеним особам через відділення поштового зв’язку і інші установи банків (окрім ПАТ „Державний ощадний банк України”), з 01.07.2016 року проводитись не буде.
    Крім того, Кабмін ухвалив рішення, що для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщуваними особами, та забезпечення виплати їм пенсій здійснюється емісія (виготовлення) платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням. При цьому якщо особа одержить таке посвідчення, то пенсійне посвідчення загальновстановленого зразка їй не видаватиметься.
    Електронне пенсійне посвідчення виготовлятиметься на ім’я особи, якій призначено пенсію. Якщо пенсію призначено неповнолітній або недієздатній особі чи особі, цивільна дієздатність якої обмежена, то в електронному пенсійному посвідчення (у позиції „Вид пенсії”) зазначатиметься прізвище, їм я та по батькові батька (матері) або опікуна чи піклувальника.
    Крім того, вказуватимуться відомості про вид пенсії, групу, причину інвалідності й строк, на який установлено інвалідність. У разі продовження строку призначення пенсії, установлення інвалідності або продовження її на новий строк відбуватиметься емісія нового посвідчення.
    Виготовлення електронного посвідчення здійснюватиметься на підставі заяви пенсіонера, поданої до територіального органу Пенсійного фонду України, протягом 30 робочих днів із дня прийняття такої заяви.
    Такий документ видаватиметься у вказаному в заяві відділені банку особисто пенсіонерові, а якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена – батькам, опікуну, піклувальнику (законному представнику), за умови, що буде пред’явлено документи, за допомогою яких банк зможе ідентифікувати таку особу.
    Разом з електронним посвідченням видаватиметься інструкція про його користування.
    Нове пенсійне посвідчення як платіжна картка діятиме до трьох років за умови, що фізична ідентифікація одержувача пенсії у відділеннях банку відбуватиметься перші два рази кожні шість місяців, а надалі – кожні дванадцять місяців. Загалом таке пенсійне посвідчення використовуватиметься як платіжна картка до кінця строку її дії, або в разі закінчення строку призначення пенсії.
    Для формування електронного пенсійного посвідчення (далі – ЕПП) пенсіонери з числа внутрішньо переміщених осіб повинні звернутися до управління Пенсійного фонду України у Києво-Святошинському районі (м. Вишневе, вул. Святошинська, 50, понеділок-середа з 08-30 до 17-00, кабінет №3) та надати документи, а саме: паспорт, довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи, довідку тимчасово переміщеної особи та фотокартку розміром 30х25 мм.

Назад