23.03.2015
Порядок денний апаратної наради 24.03.2015


П О Р Я Д О К         Д Е Н Н И Й

апаратної наради у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації

 від 24.03.2015          

 

            1.         Про епізоотичну ситуацію у Києво-Святошинському районі. Лагута Галина Василівна – начальник районного управління ветеринарної медицини

            2.         Про нове в законодавстві України по нарахуванню субсидій.

                                                    Черток Сергій Петрович – начальник управління

                                                      соціального захисту населення

            3.         Про забезпечення виконання Програми «Освоєння земель для сільськогосподарських і лісогосподарських потреб, поліпшення відповідних угідь, охорони земель, проведення нормативної грошової оцінки землі, розмежування земель державної та комунальної власності і проведення інвентаризації земель у Києво-Святошинському районі на 2012-2016 роки».

                                                           Черногод Іван Олегович – начальник

                                                           управління  агропромислового розвитку

            4.         Про початок двомісячника благоустрою і саночистки у Києво-Святошинському районі.

                                                  Бардис Олег Миколайович – головний

                                                 спеціаліст відділу житлово-комунального 

                                                 господарства та будівництва        

            5.         Різне.

            -          Оперативна інформація про забезпечення охорони громадського порядку та пожежної безпеки на території Києво-Святошинського району.

                                               Шульга Валентин Адамович – завідувач сектору з питань надзвичайних ситуацій та цивільної оборони

                                               Ковальчук Петро Леонтійович – завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, мобілізаційної і оборонної роботи

 

Керівник апарату адміністрації                       С.Є. Прунцев                                  

                       

 


Назад