25.03.2014
Творча лабораторія «Пошук»
Творча лабораторія «Пошук» Відомо, Батьківщина починається з мови, а мова – з колиски, з вуст самих близьких, рідних і дорогих людей.
Щоб дитина ввійшла в  дорослий світ підготовленою, оволоділа мовою змалку, вона має чути  рідну мову щодня.
Для досягнення цієї мети ми, дорослі, хто поряд з дошкільнятами, створюємо оптимальні умови, які б гармонійно розвивали інтерес та бажання оволодівати своєю мовою.
23.03.2014 р. в ДНЗ – ЦРД «Джерельце» працювала педагогічна лабораторія «Пошук» для вихователів Києво – Святошинського району по такій важливій темі як «Система роботи дошкільного навчального закладу освіти з мовленнєвої компетенції старших дошкільників».
В плані роботи було передбачено організаційну, теоретичну та практичну частину. Головні акценти зроблені на між предметних зв’язках, які забезпечують систему та міцність теоретичних знань і також практичних навиків дошкільників. Присутні вихователі переглянули інтегровано – бінарне заняття до 200-річчя з дня народження Т.Г.Шевченка «Уклін тобі, Тарасе!». Такі заняття надають необмежені можливості для патріотичного те естетичного виховання дошкільників.  Дошкільнята прониклись почуттям гордості за оспіваний у віршах, картинах, оповіданнях, піснях рідний край та свою неньку Україну.
Дітки читали вірші, збагачували словниковий запас, чули колоритну, барвисту рідну мову, користувалися нею, відповідаючи на запитання і навіть були гідами в етнографічному музеї предметів народного побуту. Підсумком заняття стало читання поезії Т.Г.Шевченка випускником нашого ДНЗ Галицьким Андрієм.
Прослухані музичні твори на вірші Т.Г.Шевченка створили гармонію в цілісності знань про Т.Г.Шевченка як генія, творця, великого патріота нашої Батьківщини. Цікавою та ефективною була співпраця  вихователів, які поєднали грамоту, зв’язне мовлення та музику в одній темі, викликали великий інтерес дошкільнят до пізнання.
Вихователі Копил І.В., Ковалець О.І. теоретично обґрунтували свої форми та методи роботи з дошкільнятами по темі завдяки інтегрованості.
Мультимедійна презентація, створена вихователем Галицькою А.П., була цікавою та мала логічну обґрунтованість у необхідності даних підходів.
Учасники активно висловлювалися в формі педагогічного колажу, де були поряд перспективи, проблеми та шляхи вирішення поставлених завдань.
Вихователі, які брали участь, висловились з приводу цінності всього переглянутого та подякували за рівень підготовки методичного заходу. На обговоренні панувала творчість, ініціатива, співпраця.
Підсумок роботи підвела методист районного інформаційно – методичного центру Джижуленко Л.Г.

Назад