29.01.2014
Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Києво-Святошинської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району у 2013 році
Впродовж 2013 на адресу райдержадміністрації надійшло 4004 звернення, з них звернення, що надійшли поштою та одержані на особистому прийомі у голови адміністрації - 2651, через Урядову гарячу лінію – 748, з органів вищого рівня - 605.
Серед звернень, що надійшли до адміністрації, 75,3% (3015) складають заяви та клопотання, 24,7% (989) - скарги.
Порівняно з минулим роком кількість звернень до райдержадміністрації зменшилася на 2463 або 38,1%.
Головною причиною зменшення кількості надходження заяв та скарг від громадян на адресу райдержадміністрації є зміни у земельному законодавстві відповідно до яких повноваження райдержадміністрації, щодо передачі земельних ділянок у власність громадянам, були обмежені.
На особистому прийомі у голови адміністрації отримано 238 заяв та скарг громадян, що на 100, або 29,6% менше ніж торік.
Всього головою адміністрації на особистому прийомі прийнято 430 відвідувачів, це на 197 або 31,4% менше порівняно з минулим роком.
Більшість питань, які порушували громадяни на особистому прийомі стосувалися аграрної політики та земельних відносин. Таких звернень надійшло  - 152, що становить 63,9% від загальної кількості листів одержаних на прийомі. З питань житлового господарства порушено 24 питання (10,1%), з комунального та дорожнього господарства – 19 (8,0%), соціального захисту – 17 (7,2%).
Найбільше звернень на особистому прийомі одержано від іногородніх мешканців - 45, м. Вишневого – 26, с. Софіївської Борщагівки - 23, Чабанів та Горенич по 13.

Слід зазначити, що з органів вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 605 звернень, це на 24, або 3,9% менше ніж торік. Із загальної кількості листів до органів вищого рівня, а саме: до Адміністрації Президента України надійшло - 122 звернення проти 129 минулорічного показника, Кабінету Міністрів України відповідно - 90 та 95, Апарату Верховної Ради  України – 16 така ж кількість була в минулому році, Генеральної прокуратури відповідно – 1 та 8, редакцій газет  - 5 та 6, Київської облдержадміністрації – 371 та 381.
Найчастіше до органів вищого рівня зверталися мешканці населених пунктів:
•    м. Боярки – 110 або 18,1% від їх кількості, з них 15 колективних;
•    м. Вишневого – 61 (з них 8 колективних);
•    с. Софіївської Борщагівки – 71 (6 колективних);
•    с. Петропавлівської Борщагівки – 49 (20 колективних);
•    іногородніх  громадян – 119 або 19,7% від їх кількості, з них                       16 колективних.
Аналізуючи звернення громадян до органів вищого рівня порівняно з минулим роком, слід зауважити, що з 10 населених пунктів району кількість їх збільшилася, а саме: сіл Лісники та Софіївської Борщагівки в 3,0 рази більше, Крюківщини у 2,5 рази, Петропавлівської Борщагівки в 1,7 рази більше. Незначне збільшення відбулося по таких населених пунктах: Віти Поштової, Дмитрівки, Забір»я, Княжичі, Личанки та Малютянки.
Слід відмітити, що за звітній період мешканці с. Петрушки як і всі останні роки не зверталися з метою вирішення власних проблем до органів вищого рівня.

З Урядової гарячої лінії до райдержадміністрації надійшло 748 звернень, з них задоволено 181 або 24,2% (за такий же період 2012 року їх надійшло 714, з них задоволено 102 або 14,2%). Таким чином, збільшилася кількість звернень на Урядову гарячу лінію на 34 або 4,8%.
Збільшення звернень на Урядову гарячу лінію спостерігається з кожним роком і головною причиною є те, що громадянам зручніше подзвонити ніж писати листи у різні органи виконавчої влади та й терміни розгляду питань 10-15 днів, а не 30, як це передбачено Законом України «Про звернення громадян».
Переважна кількість звернень на Урядову гарячу лінію стосувалась:
-    комунального та шляхового господарства – 438 (58,6%), з них: 57 -  незадовільний стан доріг, 39 - відключення електроенергії, 28 незадовільне опалення;
-    дотримання законності та охорони правопорядку – 78 (10,4%);
-    соціального захисту – 59 (7,9%) більшість питань стосувалась виплати соціальної допомоги по догляду за дитиною;
-    аграрної політики та земельних відносин – 40 (5,3%);
-    житлового господарства – 25 (3,3%);
-    медицини -21 (2,8%);
-    інші – 87.
Найчастіше на Урядову гарячу лінію зверталися мешканці м. Вишневого (170, 22,8%), с. Петропавлівської Борщагівки (140), м. Боярки (120),                   с. Софіївської Борщагівки (51), іногородніх громадян (104). Мешканці сіл Бобриці, Музичі та Ходосівки жодного разу не зверталися на Урядову гарячу лінію.
Протягом звітного періоду з різноманітних питань до Урядової гарячої лінії найчастіше зверталися такі громадяни: Вознюк О.В. з м. Вишневого - 30 раз, Прокопенко І.В. з Софіївської Борщагівки - 29, Фокіна Т. А. з с. Гатне - 24, Пророченко М. Л. з м. Вишневого – 20 раз.
Постійно на Урядову гарячу лінію, обласну та районну пряму телефонну лінію телефонують мешканці м. Вишневого з приводу вилову безпритульних собак та розміщення їх в спеціалізовані притулки бродячих тварин. Неодноразово за дорученням керівництва адміністрації направлялися звернення (Левченко, Пророченко та інших громадян) за належністю міському голові (Дікову І.В.) для вжиття відповідних заходів. Райдержадміністрація та громадяни отримали відповідь, що в місті створено притулок для утримання та стерилізації тварин у разі наявної конфліктної ситуації з безпритульними тваринами, виконком пропонує дзвонити на телефони цього притулку, але не вказує на які самі. Існуюча проблема як була, так ї залишилася, керівництво міської ради не відреагувало на сигнали невдоволених громадян з приводу вилову собак і знову мешканці продовжують телефонувати на контактні телефони гарячої лінії.
Ще по одній проблемі з м. Вишневого телефонують мешканці з приводу встановлення Мафів на пішохідній доріжці по вул. Залізничний вздовж залізничної колії. Зазначені Мафи створюють великі незручності для громадян, які пересуваються по пішохідній доріжці. По перше, ширина доріжки становить до одного метра та ще й майже біля кожного кіоску на вказаній доріжці стоять рекламні щити (у час пік рухатися по ній пішоходам нормально просто не можливо, довжина доріжки близько 250 метрів). По друге, узимку коли падає сніг, дахи кіосків та пішохідні доріжки не всюди розчищаються. Сніг та бурульки під час танення падають на голови перехожих, а тротуари перетворюються на ковзанку. По третє, рядом проходить повністю зруйнована дорога для руху автотранспорту, яка потребує капітального ремонту. Дана проблема існує вже не перший рік і до цього часу не вирішена.

Проаналізувавши інформацію відділу звернень громадян Київської облдержадміністрації встановлено, що від мешканців нашого району у 2013 році на їх адресу надійшло – 818 заяв та скарг, це на 218 або 36,3% більше ніж торік. Збільшення кількості звернень відбулося за рахунок мешканців              с. Софіївська Борщагівка, які надсилали повідомлення про масові мирні зібрання та проведення акції на території Вишгородського району в с. Нові Петрівці біля резиденції Президента України та за рахунок повторних звернень від громадян міст Боярки, Вишневого та с. Петропавлівської Борщагівки.
- Із загальної кількості звернень поштою надійшло 708 листів, що на 212 або 42,8% більше порівняно з минулим роком;
- на особистому прийомі у керівництва облдержадміністрації одержано 110 звернень проти 104 за 2012 рік. Відбулося збільшення на 5,8%.

За звітній період збільшилася загальна кількість звернень громадян до райдержадміністрації з 9 населених пунктів. Аналіз показує, що їх кількість суттєво зросла з сіл Віти Поштової на 111,1%, Личанки на 95,4%, Петрушок на 88,8%, Петропавлівської Борщагівки на 46,1%, Софіївської Борщагівки на 39,3% (незначне збільшення відбулося по селах Бузова, Гатне, Лісники та Михайлівська Рубежівка).
В той же час відбулося значне зменшення кількості звернень по таких населених пунктах: Чабани на 64,6%, Гореничі на 56,4%, Дмитрівки на 38,6%, Тарасівки на 38,0%, Музичі на 36,3%, Боярки на 35,3%.
    
У розрізі населених пунктів найбільше звернень за звітній період надійшло до райдержадміністрації від мешканців с. Софіївської Борщагівки – 5,1% від загальної кількості населення, с. Петропавлівської Борщагівки – 4,7%, с. Личанки – 4,6%, с. Лісники - 4,1%.
Як вище зазначено, що лідерами по кількості звернень є мешканці Софіївської Борщагівки, проблемними для них були питання земельних відносин та дотримання законності. При розподілі земельних ділянок між працівниками АК «Пуща-Водиця» певна кількість людей залишилась поза списками про надання земельних ділянок, що було поштовхом для звернень громадян у різні органи виконавчої влади з приводу законності розподілу земельних ділянок та скарг на дії сільського голови.
На другому місці по кількості звернень є громадяни Петропавлівської Борщагівки. Мешканці житлового комплексу «Брест-Литовський» с. Чайки (вул. Печерська, 2 та 6 біля 700 квартир), надсилають чисельні скарги у всі вищі органи виконавчої влади щодо протизаконних дій керівництва ЖЕО ТОВ «Екожитлосервіс», який є балансоутримувачем та щодо невиконанням ними договірних зобов’язань по наданню житлово-комунальних послуг. Ця проблема почалася з грудня 2012 року і продовжується до цього часу. Співвласниками будинку в кінці жовтня 2013 року було створено ОСББ і знову почали надходити скарги від громадян уже з двох сторін. Одні повідомляють, що ОСББ створено не законно та не легітимно, інші скаржаться на те, що керівництво ТОВ «Екожитлосервіс» ухиляється від передачі будинків на баланс ОСББ «Брест-Литовське» та відключають співвласників житлового комплексу від життєво-необхідних комунальних послуг. Другий рік існує дана проблема і вже за позовом ТОВ «Екоінвестбуд» та інших співвласників будинку справа перебуває в суді.
Майже усі скарги, які надходили від мешканців с. Личанки не входили до компетенції сільської ради, але сільський голова Холматова І.М всіляко допомагала їх усунути. Так, надходили колективні скарги щодо забруднення навколишнього природного середовища відходами тваринного виробництва. У зверненнях повідомлялося про те, що через їх село кожні два дні рухається вантажний транспорт, який перевозить мертвих птахів-курей, які падають на проїжджу частину дороги, оскільки їх ні хто не прибирає, відбувається процес гниття, що спричиняє виникненню стійкого неприємного запаху. Райдержадміністрацією спільно з сільським головою та відповідними службами району вжито відповідні заходи по усуненню цієї проблеми.
Надходили колективні повторні скарги від мешканців с. Личанка щодо проблем, пов’язаних із побудовою свинокомплексу. Громадяни у своїх скаргах просили припинити експлуатацію та розбудову свинокомплексу. Під зверненнями підписувалося більше 400 осіб це майже 43,0% від їх кількості населення. Але, нажаль, ця проблема залишилася не вирішеною.
    Останнім часом надходять колективні скарги від мешканців м. Боярка з приводу підвищення тарифів на теплопостачання (до 10 грн. за 1 кв.м.). Мешканці невдоволені та обурені, на їх думку, завищеними тарифами на цю послугу. Підвищення тарифів відбулося у зв’язку зі зміною надавача послуг.
Надходять колективні скарги від мешканців м. Вишневого щодо організації життєдіяльності в багатоповерховому будинку, 8 по вул. Зеленій. У зверненні повідомляється, що Вишнева міська рада надала дозвіл на відкриття кафе (ФОП Андрущенко) з розливом спиртних напоїв у їх будинку, без погодження з даними мешканцями. У зв’язку з функціонуванням кафе порушується тиша та спокій у нічний час, люди не можуть нормально відпочити та відновити своє здоров’я після робочого часу. У цьому ж будинку розташований Центр дітей та юнацтва (в іншому крилі будинку) та Вишнівська школа мистецтв на внутрішньому подвір’ї. Громадяни обурені тим, чому можуть навчитися дітлахи, дивлячись на цей безлад та благають припинити роботу зазначеного кафе. Райдержадміністрацією направлено матеріали до прокуратури Києво-Святошинського району для відповідного реагування та вжиття заходів. Станом на сьогоднішній день це питання перебуває на контролі в облдержадміністрації та райдержадміністрації.

    Аналіз показує, що збільшилося надходження колективних звернень  на 14,1%. За звітній період їх надійшло 652, з них повторних 25 проти 571 та 8 за 2012 рік. Питома вага колективних звернень від загальної кількості листів, що надійшли до райдержадміністрації, складає 20,0%.    
За звітній період кількість колективних звернень збільшилася з 12 населених пунктів.
Суттєве їх збільшення у порівнянні з минулим роком відбулося від мешканців сіл Крюківщини у 5,2 рази більше, Петропавлівської Борщагівки у 3,0 рази, Гатного у 2,4 рази, Віти Поштової у 2,0 рази, Софіївської Борщагівки на 69,4%.
Зменшення кількості надходження колективних звернень відбулося по    селах Тарасівка на 61,1%, Горенка та Хотів на 50,0%,  Гореничі на 43,7%,   Чабани на 42,5%.  
Переважно колективні звернення стосувалися: аграрної політики та земельних відносин - 115 або  17,7% від їх кількості, комунального та дорожнього господарства – 62 (9,5%), дотримання законності – 37 (5,7%).
Керівникам органів місцевого самоврядування необхідно гостро реагувати на колективні звернення та порушені у них питання, які належать до їх повноважень, та, по можливості задовольняти нагальні питання.
Статистичні дані свідчать, що за звітній період збільшилася кількість надходження до райдержадміністрації повторних звернень – на 62 або    79,4% (у 2013 році їх  надійшло - 140 проти 78 за 2012 рік).
Більшість повторних звернень   від громадян потребували втручання та допомоги з боку керівників органів місцевого самоврядування щодо вирішення нагальних питань по незаконних будівництвах багатоповерхових житлових будинків. Масові колективні скарги по цих питаннях надходили від мешканців населених пунктів м. Вишневого, сіл Гатне, Крюківщини та Софіївської Борщагівки і жодних мір  та реагування з боку керівництва м. Вишневе, сільських голів  Гатне та Софіївська Борщагівка не було вжито. Громадяни не отримавши ніякої правової допомоги від керівників місцевої влади як писали так і продовжують писати скарги у різні вищі органи виконавчої влади  щодо не вирішення їх законних прав в порушених питаннях.
На відміну від цих керівників керівництво Крюківщинської сільської ради звернулися з позовною заявою до суду про визнання незаконного будівництва та зобов’язання знесення самочинної забудови по вул. Перемоги, 40. Також звернулися до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області про зупинення будівництва багатоквартирного житлового будинку та звернулися до відділу архітектури та містобудування райдержадміністрації з вимогою переглянути містобудівні умови забудови земельної ділянки. Громада села, побачивши що місцева влада вжила відповідних заходів та стала на захист їх законних прав, перестали писати скарги у різні органи виконавчої влади.
На звернення гр. Деревянко В.М. (м. Боярка) з приводу самовільного будівництва на межі земельних ділянок гр. Бачківським С.В. Зазначений громадянин збудував споруду висотою понад три метри та довжиною понад 12 метрів, майже на всю довжину огорожі. При випаданні атмосферних опадів заливає огорожу та земельну ділянку заявниці. Виконавчий комітет Боярської міської ради став на захист гр. Деревянко В.М., звернувся до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області щодо вжиття заходів до гр. Бачківського, який вчинив порушення законодавства в сфері містобудування та архітектури.
Серед повторних звернень були і безпідставні. Так, громадянка Вовк Г.І. (мешканка м. Боярка, вул. Жуковського, 50) 66 разів зверталася до вищих органів виконавчої влади та адміністрації з питання покращення житлових умов (надання кімнати у гуртожитку або квартири). Міським головою        Добрівським Т.Г. пропонувалися різні варіанти поліпшення житлових умов: переселення в дві об’єднані кімнати №14 та №15 у гуртожитку, в якому вона проживає, переселення в кімнату гуртожитку по вул. Молодіжна, 12/2 або тимчасове переселення в іншу кімнату на період проведення ремонту у її кімнаті. Громадянка Вовк Г.І не погодилася на жодну із пропозицій, які її пропонувалися. Інші вільні кімнати у м. Боярка відсутні про це добре усвідомлена скаржниця, тому таким шляхом (тиском) на всіх вона хоче отримати квартиру.
Громадянка Тоноян Л.В. (с. Софіївська Борщагівка) 19 раз зверталася до різних органів виконавчої влади з питання законності розподілу земельних ділянок серед працівників агрокомбінату «Пуща-Водиця» та з інших питань дотримання законності.  

Всього впродовж року до райдержадміністрації звернувся 9109 громадян, що на 10638 або 53,8% менше ніж торік.    
У своїх зверненнях вони порушили 3449 питань, що на 2414, або 41,1% менше порівняно з минулим роком.
Питання розподілилися таким чином:
На першому місці залишаються питання аграрної політики та земельних відносин, їх кількість становила - 880 або 25,6% від їх загальної кількості (2012 – 3930 або 67,0%).
На другому - соціального захисту - 871 або  25,3% звернень (2012 – 518 або 8,9%).
На третьому - освіти, сім’ї, дітей та опікунства – 540 або 15,7% (2012 – 405 або 6,9%).
    З питань комунального та дорожнього господарства надійшло 256 заяв та скарг (7,4%), забезпечення законності – 223 (6,4%), житлового господарства – 208 (6,0%), екологія та природні ресурси – 62 (1,8%).
Статистичні дані свідчать, що порівняно з минулим роком зросла кількість надходження звернень із таких питань: соціального захисту на 353 (68,1%), освіти сім»ї молоді та опікунства на 135 (33,3), комунального та шляхового господарства на 59 (30,0%), екології та природні ресурси на 19 (44,1%), житлового господарства на 4,6%.
Зменшення відбулося по таких питаннях: аграрної політики та земельних відносин на 3050 (77,6%), праці і заробітної плати на 58,3%, транспорту та зв’язку на 38,0%, забезпечення законності на 2,7%,
    
Найчастіше до райдержадміністрації зверталися мешканці:
•    із земельних питань – с. Софіївської Борщагівки (139), м. Вишневого (47), с. Лісники (39), м. Боярки (38), іногородніх громадян (371);
•    соціального захисту – м. Вишневого (256), м. Боярки (226),        смт. Чабани (37);
•    із питань житлового господарства – м. Боярки (77), м. Вишневого (25), смт. Чабанів (14), с. Шпитьки (11);
•    комунального та дорожнього господарства – с. Петропавлівської Борщагівки – 59, м. Боярки- 45. м. Вишневе – 32;
•    забезпечення законності - с. Софіївської Барщагівки (31),             м. Боярки (30), Лісників (26).

Статистичні дані свідчать, що за звітній період зменшилася кількість звернень до райдержадміністрації від пільгової категорії громадян на 22,8%. Так, від них надійшло 1286 заяв та скарг, що становить 39,5% від загальної кількості. Від учасників, інвалідів війни та учасників бойових дій одержано 118 листів проти 148 минулорічного показника, дітей війни – 163 проти 271, ветеранів праці та  пенсіонерів – 397 проти 909, багатодітних родин та одиноких матерів – 431 проти 74, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та потерпілих – 54 проти 108, інвалідів загального захворювання І,ІІ,ІІІ групи – 123 проти 156.
У 2013 році усім громадянам (518), які звернулися до райдержадміністрації з питань надання матеріальної допомоги було її надано із програми «Турбота». Виділено кошти на суму 241500,00 грн., порівняно з минулим роком кількість громадян збільшилася на 107, але менше на 84150,00 грн.

    Згідно з поданими статистичними звітами органів місцевого самоврядування встановлено, що на їх адресу надійшло 26834 звернення, що на 802 або 3,1% більше ніж торік. Позитивно вирішено питання у 19072 зверненнях або 71,1%.
    Із загальної кількості звернень поштою надійшло – 17195, що на 189 або 1,1% менше порівняно з минулим роком;
- на особистому прийомі у керівників органів місцевого самоврядування отримано 9639 заяв та скарг громадян, що на 991 або 11,4% більше ніж торік.
У своїх зверненнях вони порушили 27420 питань різної тематичної спрямованості, що на 986 або 3,8% більше ніж торік.
Найчастіше вони стосувалися:
-    аграрної політики та земельних відносин – 13033 питання або 47,6% від їх кількості (2012 рік – 12054 або 45,6%);
-    житлового господарства – 2245 або 8,2% (2012 рік – 2524 або        9,6%);
-    соціального захисту – 2225 або 8,1% (2012 рік – 2327 або 8,8%);
-    комунального та дорожнього господарства – 1173 або 4,2% (2012 рік – 1371 або 5,2%).

Порівняно з 2012 роком збільшилася кількість таких питань:
-    екології та природні ресурси – на 79,6%;  
-    аграрної політики та земельних відносин – на 8,1%.
Зменшилася кількість звернень з питань:
-    дотримання законності – на 42,0%;
-    праці та заробітної плати – на 23,3%;
-    транспорту та зв'язку – на 16,8%;
-    житлового господарства - на 11,1%.

За звітній період збільшилося надходження звернень громадян до 14 виконкомів місцевих рад. Їх кількість суттєво зросла до виконкомів Мироцької сільської ради на 106,3%, Гореницької на 66,7%, Чабанівської на 41,8%, Горенської на 28,0%.
Водночас відбулося зменшення надходження звернень до виконкомів Княжицької сільської ради на 43,7%, Малютянської на 37,1%, Гатненської на 26,8%, Бобрицької на 21,6%.
    Статистичні дані свідчать, що за звітній період збільшилася кількість повторних звернень до органів місцевого самоврядування на 56,0% порівняно з минулим роком (у 2013 році їх надійшло 145, а у 2012 році – 93).
    Аналіз показує, що збільшилося надходження колективних звернень на 9,7%. За звітній період їх надійшло 353 проти 322 за 2012 рік. Питома вага колективних звернень від загальної кількості листів, що надійшли до органів місцевого самоврядування, складає 1,3%.
За звітній період зменшилася кількість звернень до органів місцевого самоврядування від пільгової категорії громадян на 10,6%. Так, від них надійшло 3913 заяв та скарг, що становить 14,6% від загальної кількості. Від інвалідів, учасників війни одержано – 306 листів, дітей війни – 1419, інвалідів загального захворювання І, ІІ, ІІІ групи – 559, ветеранів праці – 775, багатодітних родин та одиноких матерів – 492, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 362.

На виконання п. 5 Указу Президента  України від 07.02.2008 року            № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, згідно з планом роботи райдержадміністрації, керівниками відділів апарату адміністрації проведені перевірки в органах місцевого самоврядування щодо додержання законодавства про звернення громадян та стану організації цієї роботи.
У 2013 році дану роботу двічі перевірено в усіх органах місцевого самоврядування та проведено 12 Днів контролю.
У ході перевірки встановлено, що у всіх міськселищсільвиконкомах організація роботи зі зверненнями громадян проводиться відповідно до чинного законодавства. Щодо ведення діловодства за зверненнями громадян то по деяких виконкомах були зауваження. З цього приводу були надано практичну допомогу.
В районі встановлено єдиний день – середа з особистого прийому громадян усіма керівниками управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування. Всі керівники в цей день проводять особисті прийоми окрім керівництва Білогородської сільської ради.
Питання роботи зі зверненнями громадян відповідно до Указу Президента України щоквартально аналізуються та двічі на рік розглядаються на засіданнях виконкомів, за результатами розгляду приймаються відповідні рішення.
У січні 2013 року головою адміністрації було затверджено графік  звітування керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування про роботу зі зверненнями громадян та організацію їх особистого прийому.
За звітній період перед головою адміністрації на розширених апаратних нарадах прозвітувалися всі керівники органів місцевого самоврядування та десять керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, а саме: державна податкова інспекція в                            Києво-Святошинському районі, управління Держкомзему в                        Києво-Святошинському районі, управління Пенсійного Фонду України в Києво-Святошинському районі, управління праці та соціального захисту населення, управління агропромислового розвитку, служба у справах дітей, відділ освіти, відділ культури райдержадміністрації, районний відділ внутрішніх справ МВС України в Київській області, районна санітарно-епідеміологічна станція.
В райдержадміністрації особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюється згідно із затвердженими графіками головою адміністрації. За звітній період керівництвом райдержадміністрації проведено 87 виїзних прийоми, де прийнято 315 громадян.
У 2013 році керівництвом адміністрації проведено 42 «прямі телефонні лінії» з населенням району.

Впродовж року на контролі у секторі звернень громадян перебував розгляд 3892 звернень громадян. Позитивно вирішено питання, порушених у 1789 зверненнях або 46,0%, по 2092 надано письмові роз’яснення, 5 – направлено для розгляду за належністю та 6 громадянам відмовлено у задоволенні питань.
Особлива увага керівництвом адміністрації приділяється розгляду звернень малозахищеної категорії громадян. Питання, порушені цією категорією населення постійно перебувають на контролі у керівництва та  при усякої можливості надавалася відповідна конкретна допомога у вирішенні проблем питань.
    Можна навести такі приклади:
Громадянці Шатило О.Л. з м. Боярки, яка є інвалідом ІІ групи загального захворювання, параолімпійською чемпіонкою, яка зайняла ІІІ місце на літніх Параолімпійських Іграх у Лондоні, нагороджена орденом «Княгині Ольги» ІІІ ступеня та почесною грамотою Кабінету Міністрів України, за сприянням голови адміністрації Пака В.І. та Шкаврона М.І. спільно з сільським головою с. Музичі Масовець М.В. вирішено питання надання земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку у  с. Музичі.
Матері-Героїні Годунок Н.С. із с. Тарасівка керівництвом адміністрації спільно з начальником управління Держземагенства Левченко О.В. вирішено питання по приватизації земельної ділянки під забудову в с. Тарасівка. Після отримання документа на право власності на земельну ділянку дана громадянка всією сім»єю щиро дякувала керівництву, як усно так і письмово, за вирішене питання, яке вона не могла вирішити декілька років.
Одинокій матері Білан К.В. із с. Неграші керівництвом адміністрації надавалася посилена фінансова допомога на лікування дитини, яка упала в окріп з водою та отримала 63% опіку тіла.
І таких прикладів вирішення питань керівництвом адміністрації можна навести чимало.

Керівникам органів місцевого самоврядування необхідно звернути увагу на такі проблемні питання, які громадяни найчастіше порушують у своїх листах:
1. Комунального та дорожнього господарства: ремонт доріг, ремонт пішохідних доріжок, освітлення вулиць у вечірній час, ремонт багатоквартирних житлових будинків, ремонт ліфтів, ремонт дахів.
2. Екології та природні ресурси: забруднення атмосферного повітря, питання охорони рослинного світу, питання раціонального використання води та раціонального використання землі, її надр.
Можна навести приклади: надходять колективні скарги від мешканців     с. Білогородка (вул. Весняна) щодо вжиття заходів по забрудненню викидами каналізаційних стоків у самовільно утворені водоймища, які стікають через ставки у річку Ірпінь, жителями с. Білогородка з вул. Левадної.
З с. Віти Поштової надходять скарги від громадян на ТОВ «Чавіс», якими в результаті роботи столярного виробництва, в атмосферне повітря виділяються шкідливі речовини: пил деревини, вуглецю оксид, азоту двоокису, толуол та інше.
Мешканці с. Юрівка обурені тим, що біля русла річки Сіверка незаконно проводилися земляні роботи, що призвело до зміни її русла та осушення каналу, який проходить вздовж земельних ділянок по вул. Молодіжній, та виконував функцію водовідведення Все це призвело до погіршення екологічного стану на місцевості.
Від мешканців с. Горенка надходять колективні скарги на                        гр. Горевого А.С., який побудував двоповерхову промислову будівлю (по реставрації м’яких та дерев’яних меблів), чим порушив усі санітарно-епідеміологічні норми. Витяжка гуде, не даючи комфорту в побуті для жителів села. Випарування лаків та фарб, якими обробляються меблі, дуже пахнуть і отруюють навколишнє середовище.

Результати контролю свідчать про результативність вжитих заходів поліпшення рівня виконавської дисципліни в роботі зі зверненнями громадян. Постійно зменшується кількість виконаних з порушенням встановлених термінів доручень за зверненнями громадян.
Найбільше доручень, що перебували на контролі, було надано керівництвом райдержадміністрації відділу житлово-комунального господарства – 24,1% (937), службі у справах дітей та сім»ї – 23,6% (918), юридичному відділу – 23,3% (908), управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації - 16,3% (636 звернень).
У районній державній адміністрації і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій; удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами; забезпечення безперешкодного прийому громадян; об’єктивної, неупередженої і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях.


Завідувач сектору
звернень громадян                            Л.П.Козлова

Назад