21.11.2013
Роль театралізованої діяльності в художньо-естетичному розвитку дошкільників
20 листопада 2013 року на базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) „Буратіно”  Петрівської сільської ради (завідуюча Рибак С.А.) відбулося засідання районного методичного об’єднання музичних керівників з теми „Роль театралізованої діяльності в художньо-естетичному розвитку дошкільників”.



Художньо-естетичне виховання є ефективним шляхом всебічного гармонійного розвитку особистості, а театралізована діяльність
є невичерпною   скарбницею емоційних відкриттів  дитини, яка допомагає:
•    сформувати правильну модель поведінки в сучасному світі;
•    підвищити загальну культуру дитини, залучити до духовних цінностей;
•    познайомити з дитячою літературою, музикою, образотворчим мистецтвом, правилами етикету;
•    удосконалювати навики втілення в грі певних переживань, спонукати до створення нових образів.
Метою є розвиток артистичних  здібностей  дітей дошкільного віку за допомогою театралізованої діяльності.
Завдання:
•    розвиток стійкого інтересу до театрально – ігрової діяльності;
•    розвиток творчих та естетичних здібностей;
•    розвиток психічних процесів та самостійного творчого мислення;
•    розвиток зв’язного мовлення та збагачення словника дітей;
•    виховання художньо-естетичних та морально-етичних цінностей;
Що ж таке театр в житті дошкільника?
•    Це свято, відчуття задоволення від власних досягнень та успіхів інших;
•    Це розвиток пізнавальних інтересів дитини, удосконалення психічних процесів;
•    Це усвідомлення власного ”Я” та можливість самоствердження дитини;
•    Це високий рівень естетичного виховання
Ці та багато інших питань розглянули музичні працівники під час проведення засідання.
Чому театралізована діяльність для дітей цікава?
•    Тому що є сюжет.
•    Тому що діти діють в колективі.
•    Тому що діти граються, а гра є провідною діяльністю дошкільнят, що дозволяє розкрити їх творчий потенціал.
Театралізована діяльність – джерело формування різних видів здібностей дитини дошкільного віку, а саме: творчих, пізнавальних, артистичних, художньо–мовленевих та художньо-дизайнерських. Через які ж форми роботи можна досягнути успіхів? Насамперед, через проведення театралізованих та мовленевих ігор, ритмопластику, інсценування пісень, хороводів, імпровізаційне музикування, використання різних видів театру, драматизацію казок, відвідування театрів, взаємодія з педагогічним колективом, співпраця з батьками.
Слухачі мали змогу переглянути виставу „Колобок” на новий лад (автор Криворучко Катерина Миколаївна, музичний керівник дошкільного навчального закладу „Буратіно” Петрівської сільської ради), під час якої дітки показали високу сценічну майстерність.

Учасникам засідання було презентовано виставку різних видів театрів, які використовуються в роботі з дітьми дошкільного віку, зокрема уривок вистави лялькового театру.
Підсумок роботи підвела керівник районного методичного об’єднання Шуміліна О.В.
Театр – це величезний і чарівний світ, що синтезує багато видів мистецтва і тільки від нас, дорослих, залежить яким стане цей світ для дитини.  Дуже хочеться, щоб він був яскравим, зрозумілим і улюбленим.


Назад