24.08.2013
Надання адміністративних послуг покращиться
Уряд створює умови для надання громадянам спрощеного доступу до адміністративних послуг. Саме з цією метою в державі та нашому районі зокрема реалізується проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту».

У нашому районі стартував новий проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту». Ще 13 серпня голова РДА і начальник ЦПЗ № 11 Анатолій Боярський підписали Регламент взаємодії у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг.
А вже 22 серпня саме з метою ознайомлення та визначення переліку надання адміністративних послуг засобами поштового зв’язку на території нашого району відбулася робоча нарада за участі заступника голови РДА Анатолія Іскоростенського, державного адміністратора Іслама Заітова, начальника управління соціального захисту населення РДА Сергія Чертка, начальника ЦПЗ №11 Анатолія Боярського, провідного спеціаліста управління економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури РДА Людмила Сирчіна.
Учасниками наради були обговорені основні положення Регламенту взаємодії між Центром поштового зв’язку №11 та райдержадміністрацією щодо забезпечення спрощеного доступу громадян, суб’єктів господарювання до адміністративних послуг. Основними принципами взаємодії було визначено: доступність та прозорість отримання послуг споживачами; оперативність і своєчасність; захищеність персональних даних; доступність і зручність для суб’єктів звернення; інформованість споживачів, які виявили бажання отримати адміністративні послуги, про їх види, необхідні документи тощо.
Нагадаємо, що згідно з Національним планом дій до кінця 2013 року кожне відділення Укрпошти має надавати такі послуги за принципом «єдиного вікна». Завдяки проекту люди зможуть безпосередньо у відділеннях поштового зв’язку швидко та якісно отримати допомогу в оформленні запитів і звернень для одержання субсидії, оформлення пенсії, реєстрації фізичної особи-підприємця чи встановлення пільгового статусу учасника або інваліда війни тощо.
Проект спрощення надання адміністративних послуг через «Укрпошту» має велике соціальне значення. Особливо, для громадян, які проживають у сільській місцевості, пенсіонерів, інвалідів, ветеранів праці, малозабезпечених сімей. Адже спеціалісти центрів послуг при відділеннях поштового зв’язку надаватимуть консультації громадянам щодо оформлення технологічних карток і заяв, формуватимуть пакет документів і надсилатимуть його до муніципальних центрів послуг. Потім у відділенні, з якого був надісланий запит, клієнт отримує необхідні документи – довідки, посвідчення тощо.
Послугу можна буде отримати навіть вдома. Для цього листоноша прийде до громадянина додому, заповнить усі необхідні анкети, що будуть відправлені до районного інформаційно-ресурсного центру, створеного на базі дозвільного центру. Там звернення буде розглянуто відповідними органами влади та прийнято рішення. Після цього документ листоноша принесе громадянину додому.


Назад