15.08.2013
Стартує Київський обласний конкурс соціальної реклами
З метою популяризації здорового способу життя, утвердження високоморальних загальнолюдських цінностей, формування відповідального батьківства, подолання дитячого самогубства й інформування громадськості щодо спектру та можливостей отримання соціальних послуг, а також задля популяризації діяльності центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в Київській області стартує конкурс соціальної реклами.
Учасниками конкурсу можуть бути особи, громадяни України, що надають до Києво-Святошинського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (м. Вишневе, вул. Карла Маркса, 15) оригінал власного твору, створеного на задану тематику.
Номінації соціальної реклами, за якими можуть розподілятися роботи:
а) оригінал-макети друкованих рекламних матеріалів (плакати, буклети, листівки, наліпки тощо);
б) оригінал-макети зовнішніх рекламних матеріалів (сітілайти, постери, білборди тощо);
в) відео- та аудіо реклами;
г) оригінал-макети акцидентних рекламних матеріалів (закладки, блокноти, значки тощо).
Обов’язкові критерії, за якими будуть оцінюватися подані роботи:
• оригінальність та яскравість комунікаційної ідеї, яка покладена в основу роботи;
• відповідність зображення (картинки) рекламному зверненню (слогану);
• відповідність змісту соціальної реклами принципам та змісту діяльності центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;
• професійний рівень виконання.

Тематична спрямованість - популяризація здорового способу життя, утвердження високоморальних загальнолюдських цінностей, формування свідомих міжособистісних стосунків та відповідального батьківства, подолання дитячого самогубства, інформування громадськості щодо спектру та можливостей отримання соціальних послуг, і представлення діяльності центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Київської області чи інша тема на вільний вибір, актуальна для Києво-Святошинського району, міста, селища, села.
Аспекти участі:
1. Роботи подаються разом із заповненою формою заявки на участь у обласному конкурсі соціальної реклами. Заявки заповнюються окремо на кожний макет та завіряються печаткою й підписами в районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (м. Вишневе, вул. Карла Маркса, 15). Заявки приймаються до 27 вересня 2013 року.
2. Роботи за напрямами «друкована та зовнішня соціальна реклама» подаються у вигляді макетів та у цифровому форматі.
3. Пересилання робіт на адресу Київського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснюється за рахунок відправника.
4. Усі роботи, що надійшли до Київського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, не рецензуються та учасникам не повертаються.
5. Учасник гарантує дотримання авторських прав на рекламні твори, надіслані до Київського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (використані в макеті фото, іміджі, музику, художні образи тощо).
6. Роботи, що надійдуть, Київський обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді має право використовувати в некомерційних цілях: з метою популяризації та пропаганди соціальної реклами.
7. За умови отримання статусу переможця, призера або володаря інших призів обласного конкурсу соціальної реклами, автори мають право використовувати призи та дипломи для реклами і популяризації власної творчості.
8. Подача творчої роботи центрам соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді означає автоматичну згоду з усіма пунктами цього положення.
Технічні вимоги до робіт
1. Роботи, надані для участі в номінації оригінал-макетів друкованих рекламних матеріалів та розробки оригінал-макетів зовнішніх рекламних матеріалів подаються:
• кольорова роздруківка (формат А4, наклеєна на тверду основу чорного кольору (формат А3);
• мають містити на зворотному боці естетично оформлену інформацію за зразком:
• тематика роботи;
• назва;
• номінація конкурсу;
• ПІБ автора роботи;
• назва центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, який направляє роботу.
2.Роботи на конкурс відеореклами, аудіореклами подаються:
• виключно у цифровому форматі, записані на CD-диски;
• кожна робота подається на окремому диску в Slim з естетично-оформленою вкладкою, на якій має бути розміщено інформацію за зразком:
• тематика роботи;
• назва;
• номінація конкурсу;
• ПІБ автора роботи;
• назва центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, який направляє роботу.
Роботи, оформлені з порушенням вимог, автоматично до розгляду не приймаються та не повертаються.
У кожній номінації присуджуються – 1, 2 та 3 місця, а також визначаються призери за оригінальність та яскравість комунікаційної ідеї, яка покладена в основу роботи та професійний рівень виконання. Нагородження переможців буде проводитись Київським обласним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з джерел, які не суперечать чинному законодавству України.
Всі роботи збираються в Києво-Святошинському районному центрі і вже потім передаються до Київського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. За більш детальною інформацією звертайтеся за телефонами: (04598) 7-28-22, (044) 507-19-10.
Бажаємо успіхів та творчого натхнення!

Назад