10.03.2013
ЗВЕРНЕННЯМ ГРОМАДЯН - НАЛЕЖНУ УВАГУ
Завідувач сектора звернень громадян Л.П. Козлова розповіла кореспонденту "Нового Дня" про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Києво-Святошинської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району у 2012 році
За звітний період на адресу райдержадміністрації надійшло 5753 заяви та скарги громадян, що на 960 більше ніж за 2011 рік.
На особистому прийомі у голови адміністрації отримано 338 звернень громадян, що на 204 менше порівняно з попереднім роком.
Всього головою адміністрації на особистому прийомі прийнято 627 відвідувачів, це на 283 менше порівняно з показником 2011 року. Одержано 72 колективних листи. Більшість питань (76,0%), які порушували громадяни на особистому прийомі, стосувалися аграрної політики та земельних відносин. Найбільше звернень на особистому прийомі одержано від іногородніх мешканців (61), жителів Чабанів та Новосілок (59), Софіївської Борщагівки (28 звернень).
З органів вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 629 звернень, це на 16,7% більше, ніж у 2011 р. До Адміністрації Президента України надійшло 129 звернень, Кабінету Міністрів України - 95, Апарату Верховної Ради України - 16, Генеральної прокуратури - 8, Київської облдержадміністрації - 381.
Найчастіше до органів вищого рівня зверталися мешканці Боярки, Вишневого, Чабанів, Білогородки.
Аналізуючи звернення громадян до органів вищого рівня порівняно з 2011 роком, слід зауважити, що з 15 населених пунктів району кількість їх збільшилася.
За звітний період мешканці Петрушок не зверталися з метою вирішення власних проблем до органів вищого рівня.
За звітний період до райдержадміністрації з Урядової гарячої лінії надійшло на розгляд 714 звернень, з них задоволено 102. Таким чином, збільшилася кількість звернень на Урядову гарячу лінію у 2,8 рази.
Більшість звернень на Урядову гарячу лінію стосувались комунального та шляхового господарства (369), соціального захисту (126), дотримання законності та охорони правопорядку (66); аграрної політики та земельних відносин (44); житлового господарства (43).
Найчастіше на Урядову гарячу лінію зверталися мешканці Боярки (172), Вишневого (124), Петропавлівської Борщагівки (56). Мешканці Бобриці, Личанки та Петрушок жодного разу не зверталися на Урядову гарячу лінію.
Керівництвом адміністрації було поставлено на контроль 5647 звернень, з них задоволено 3413.
За звітний період збільшилася загальна кількість звернень громадян до райдержадміністрації з 16 населених пунктів. Їх кількість суттєво зросла з Чабанів та Новосілок в 1,6 рази, з Дмитрівки на 94,4%, з Музич на 69,2%.
Слід відмітити, що суттєве зменшення кількості листів на адресу РДА відбулося з Михайлівської Рубежівки на 46,4%, Княжич на 42,5%, Лісників на 23,1%.
На 25,4% збільшилося надходження колективних звернень до райдержадміністрації. За звітний період їх надійшло 571, з них повторних 8.
Порівняно з попереднім показником кількість колективних звернень збільшилася з 14 населених пунктів.
Переважно колективні звернення стосувалися аграрної політики та земельних відносин (263), дотримання законності (77), комунального та дорожнього господарства (70).
За звітний період на 12 збільшилася кількість надходження до райдержадміністрації повторних звернень.
Загалом до РДА у 2012 році звернулося 19721 громадянин. У своїх зверненнях вони порушили 5863 питання.
Актуальними для громадян залишаються питання аграрної політики та земельних відносин (3930), питання соціального захисту були на другому місці (518 листів), питання освіти, сім'ї, дітей та опікунства на третьому (405).
За 2012 рік на 36,3% збільшилася кількість звернень до райдержадміністрації від пільгових категорій громадян. Від них надійшло 1666 заяв та скарг, що становить 29,0% від загальної кількості. Від учасників, інвалідів війни та учасників бойових дій одержано 148 листів, дітей війни - 271, ветеранів праці та пенсіонерів - 909, багатодітних родин та одиноких матерів - 74, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та потерпілих - 108.
У 2012 році усім громадянам (411), які звернулися до райдержадміністрації з питань надання матеріальної допомоги було її надано по програмі "Турбота". Виділено кошти на суму 157350,00 грн.
На виконання п. 5 Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", згідно з планом роботи райдержадміністрації, керівниками відділів апарату адміністрації проведені перевірки в органах місцевого самоврядування щодо додержання законодавства про звернення громадян та стану організації цієї роботи.
У 2012 році дану роботу двічі перевірено в усіх органах місцевого самоврядування та проведено 12 Днів контролю.
У ході перевірок встановлено, що керівники органів місцевого самоврядування здійснюють прийом громадян згідно із затвердженими графіками. Питання роботи зі зверненнями громадян відповідно до Указу Президента України щоквартально аналізуються та двічі на рік розглядаються на засіданнях виконкомів, за результатами розгляду приймаються відповідні рішення.
У січні 2012 року головою адміністрації було затверджено графік  звітування керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів РДА, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування про роботу зі зверненнями громадян та організацію їх особистого прийому.
За звітний період перед головою адміністрації на розширених апаратних нарадах прозвітувалися всі керівники органів місцевого самоврядування та десять керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації та територіальних органів центральних органів виконавчої влади.
У райдержадміністрації особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюється згідно із затвердженими графіками головою адміністрації. За звітний період керівництвом райдержадміністрації проведено 105 виїзних прийомів, на яких прийнято 413 громадян.
Щодо виконавської дисципліни слід зазначити, що керівники управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації у встановлені терміни надавали відповіді громадянам. Найбільша кількість звернень була направлена на  розгляд юридичному відділу (20,5%), відділу житлово-комунального господарства (13,2%), управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (4,5%).


Назад