26.11.2019
Якісне надання адміністративних послуг має стати доступнішим для населення
Якісне надання адміністративних послуг має стати доступнішим для населення 26 листопада під керівництвом заступника голови Києво-Святошинської РДА Михайла Лєзніка відбулася нарада з питань забезпечення надання адміністративних послуг населенню району. На нараді були присутні керівники ЦНАПів Боярки та Вишневого, керівники та представники органів місцевого самоврядування району.
Начальник адміністративного відділу Управління з питань надання адміністративних послуг РДА Ірина Воскобійник довела до відома присутніх інформацію про роботу районного ЦНАПу та про особливості надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування. Поінформувала про існуючі проблеми у цій сфері та пропозиції щодо їх вирішення.
Важливо, що однією з невід’ємних складових реформи децентралізації є реорганізація системи надання адміністративних послуг на місцевому рівні. Наближення адміністративних послуг до громадян, їх доступність та висока якість – одна з ключових функцій держави і органів місцевого самоврядування.
На сьогоднішній день у районі з 28 органів місцевого самоврядування лише у трьох створено центри надання адміністративних послуг, а саме у Вишневій і Боярській міських та Чабанівській селищній раді. Відкриття ЦНАПу в Петропавлівсько-Борщагівській сільській раді заплановано на червень 2020 року. Проте, не всі ЦНАПи забезпечують надання базових адміністративних послуг.
Варто зазначити, що у Києво-Святошинському районі ЦНАП при РДА є єдиним на районному рівні. Він наразі надає 116 видів адміністративних послуг, включаючи послуги дозвільного характеру на рівні області (7 обласних структур на основі узгоджених рішень). За 9 місяців роботи ЦНАПом опрацьовано 68 496 звернень громадян. За рахунок надання інших платних адміністративних послуг до районного бюджету надійшло 993 303 грн. За державну реєстрацію майна та бізнесу 1 892 757 грн. Отже, до районного бюджету за рахунок роботи ЦНАПу при РДА надійшло 2 886 060 грн.
Проте, оскільки у зв’язку з децентралізацією влади планується ліквідація районних державних адміністрацій, в структурі яких є ЦНАПи, в районі виникне загроза суттєвого зменшення кількості надання адміністративних послуг населенню.
Тобто органи місцевого самоврядування (у подальшому ОТГ) мають якнайшвидше розглянути питання щодо створення місцевих ЦНАПів для забезпечення належного надання адміністративних послуг населенню та ввести у штат посади державних реєстраторів.
Окремо про правові аспекти забезпечення державної реєстрації нерухомості та бізнесу суб’єктами державної реєстрації роз’яснила начальник відділу державної реєстрації Управління з питань надання адміністративних послуг Наталія Савченко. Вона поінформувала про усі кваліфікаційні та інші вимоги до державних реєстраторів згідно чинного законодавства України. А також звернула увагу на те, що посади державних реєстраторів необхідно розраховувати на наявну кількість населення та чисельність юридичних осіб та ФОП зареєстрованих в межах відповідних адміністративно територіальних одиниць.
2.jpg
3.jpg

Назад