28.09.2012
Влада та громада. Запитання та зустрічі – шлях до компромісу
20 вересня відбулася чергова зустріч першого заступника голови райдержадміністрації Миколи Шкаврона. Цього разу – у селі Петрівському.

Як вкотре наголосив Микола Шкаврон, зустрічі з мешканців населених пунктів району не пов’язані з виборами: проблеми потрібно вирішувати незалежно від виборів: «Є райони, де люди навіть в обличчя не знають своїх керівників. А ми хочемо, щоб києво-святошинці знали, які ми, що робимо, для чого, що обіцяємо, і що можемо зробити. Наша зустріч будуватиметься таким чином: запитання – зустріч – і якісь пропозиції. Про діяльність влади говорити ми не будемо – ви самі все бачите на власні очі. Сьогодні я хочу почути вас».
Серед озвучених мешканцями проблем – вивіз сміття комунальним підприємством на районне сміттєзвалище: чи планується розширити його площу, чи будуть там облаштовані інші під’їзні шляхи, чи працюватиме дренаж.
«Ви знаєте, яким воно було раніше. І яким стало зараз, як ми поміняли там керівництво. Набагато його територію розширити ми не можемо - поруч Крюківщина, потрібно витримувати санітарні норми. Нині ведемо перемовини з однією з німецьких фірм щодо побудови там заводу з переробки сміття на біопаливо, сортувального комплексу, пресу. Я знаю, що там взимку та навесні проблеми з заїздом на територію, тому будемо вимощувати дорогу залізобетонними плитами. На сьогодні там встановлено мийку для тих машин, що розвантажуються, є одна сортувальна лінія, два преси і два працюючих бульдозера, закупили два сміттєвоза, один пилосмог і автовишку».
Проблему ливнівки на вул. Красного Пахаря та прилеглих до неї, також можна з часом вирішити. Як пояснив Антон Овсієнко, вже розроблено проект, залишилося пройти процедуру експертизи.
Люди дякували за нові, зручні та гарні дороги. А от те, що разом із дорожнім покриттям не облаштовано прилеглі тротуари, їм не зовсім зрозуміло.
«У мене вже лежить кошторис проекту на чималу кількість вулиць, - відповів Антон Овсієнко, - які в селі взагалі не заасфальтовані. Кошти ми розраховуємо витратити субвенційні – і на тротуари, і на вулиці. Система та ж: проект – експертиза – тоді вже включення до бюджетних витрат на наступний рік. Щоб правильно виконати роботи по облаштуванню тротуарів, старі обов’язково потрібно знімати, а це – немалі кошти. Все одно, що заасфальтувати вулицю».
«Кошти на дороги є – і в обласному, і в державному бюджеті, - додав Микола Іванович. - В обласному їх закладено десь більше 300 млн. грн. І саме не на поточні роботи, а на капітальну реконструкцію. Узагалі, стану доріг приділяє велику увагу і керівництво області, і держави. Кошти на дороги в державі є. В цьому році ми вже не встигнемо цього зробити, тому працюйте над проектами, проходьте експертизи – закладаємо на наступний рік у бюджет. Якщо він був у Петропавлівської Борщагівки – вже дорога до «Чайки» є. Проект був у Софіївської Борщагівки – там теж зробили дорогу і облаштували тротуари… Коли йде проект на капітальне будівництво, то дорога планується разом із тротуарами.
Чимало у мешканців було нарікань на роботу БТІ: на кілометрові черги, зависокі ціни за послуги, тяганину з підвозом документації, через що люди втрачають і сили, і час, і чималі кошти. З цим Микола Шкаврон пообіцяв розібратися і нагадав: коли минулого року така проблема була з Держреєстром, то за півроку там навели лад. Просто на все потрібен свій час.
Ще дехто скаржився на регулярні безпідставні відключення світла, детальніше цікавилися щодо роботи виїзних прийомів працівниками відділу земельних ресурсів та щодо впровадження соціального житла.

Наталка КУЦАК,
фото автора

Назад