26.09.2012
Про комунальні борги та готовність до виборів – на засіданні чергової колегії РДА
25 вересня у приміщенні актової зали Києво-Святошинської райдержадміністрації відбулося засідання колегії, що її очолив голова райдержадміністрації Олександр Заєць за участі заступників голови, начальників управлінь і відділів, керівників органів місцевого самоврядування.

На порядку денному розглядалися питання: про оплату послуг ЖКГ населенням району, про виконання районної Комплексної Програми боротьби зі злочинністю, про стан видачі державних актів на землю, про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Крюківщинської сільради, про стан виконавчої дисципліни в райдержадміністрації, її структурних підрозділах та органах місцевого самоврядування району, про матеріально-технічне забезпечення дільничних виборчих комісій у період підготовки та проведення виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року.
З доповіддю про стан оплати населенням житлово-комунальних послуг перед присутніми виступив заступник голови райдержадміністрації Микола Ляшенко. За його словами, наш район за рейтинговою оцінкою показників нині перебуває на останньому місці в області саме через кволу роботу органів самоуправління на місцях. Досі не проведена суттєва робота з процедури ліквідації підприємств, котрі вже давно по суті не працюють, але мають давню заборгованість.
За інформацією начальника райвідділу статистики Ольги Новицької про стан сплати населенням за спожиті житлово-комунальні послуги, борги населення за послуги ЖКГ за січень-серпень 2012 року склали 100707 тис. грн., в т.ч. утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – 8639 тис. грн., централізоване опалення та гаряче – 5861 тис. грн., газопостачання – 73726 тис. грн., або 73,2 % розміру всієї заборгованості, крім того електропостачання – 1046 тис. грн.
Серед 42 організацій, що обслуговують у районі житловий фонд, заборгованість мають: КП «Боярське МВУЖКГ» (банкрут, борг - 877907 грн.), СГ ТОВ «Бузівське» (40138 грн.) та КП «Горенка» (68048 грн.). Лідером серед «кредиторів» населення також є КП «Вишнівськводоканал», КП «Вишнівськтеплоенерго», КП УМГ, КП «Бояркаводоканал», КПТМ КОР та ін. Найкращі показники у роботі з боржниками серед населення є КП КП «Оберіг» с. Забір’я та ТОВ «Дмитрівка-комунсервіс», де середня заборгованість одного мешканця має 80 грн.
За січень-серпень 2012 року по програмі реструктуризації боргів у районі заключено 225 договорів на суму 1488 тис. грн., найбільшу кількість договорів з початку року щодо погашення реструктуризованої заборгованості заключено ДП «Києво-Святошинське УЕГГ» - 165 одиниць на суму 1115 тис. грн. Сума внесених платежів із погашення реструктуризованої заборгованості за цей період становила 188 тис. грн.
За час, що пройшов з попереднього засідання робочої групи, до органів статистики звернулося тільки два суб’єкта, і тільки Забірська сільрада списала існуючу заборгованість споживачів.
Серед комунальних підприємств, які звернулися за консультацією до райдержадміністрації, були керівники ТОВ «Дмитрівка-комунсервіс» та КП «Світанок - 2000» с. Бузова, які розробляють пропозиції та порядок забезпечення заходів боротьби з неплатниками та на практиці застосують рекомендації райдержадміністрації.
Директор КП «Києво-Святошинська тепломережа» Мартиненко О. Є. звернувся з проблемою, що виникла при переході права користування котельнею в Крюківщині: там місцеве населення заборгувало за послуги з теплопостачання 800 тис. грн., а при передачі котельні борги населення «повисли» на підприємстві.
З початку року повноцінними власниками земельних ділянок, за словами заступника в. о. начальника управління Держкомзему у Києво-Святошинському районі Сергія Токаря, стали 6219 громадян. На даний час райдержадміністрацією та Управлінням Держкомзему у Києво-Святошинському районі організовано виїзні прийоми, мета яких - надавати практичну та ефективну допомогу у вирішенні земельних питань, сприяти реалізації конституційного права на отримання земельних ділянок.
На таких прийомах не тільки видаються держакти на право власності на земельні ділянки, а й приймається технічна документація на визначення кадастрового номера, надаються юридичні консультації. Так, за минулий тиждень власниками земельних ділянок стали 600 громадян, особливо важливим було отримання державних актів на пайові землі жителів Шпитьок, Бузової, Горенки, Михайлівської-Рубежівки.
У серпні на колегії освітян району було організовано видачу актів постійного користування для шкіл Бузової, Боярки, Тарасівки, Шпитьок, Крюківщини, Забір’я, Михайлівки-Рубежівки, Києво-Святошинській класичній гімназії, ДНЗ «Барвінок». Також підготовлено до видачі акти постійного користування ще 11 навчальним закладам району, 658 держактів для фізичних осіб.
Розглядалися також і питання скарг громадян на роботу районного управління Держкомзему, в першу чергу - що не враховуються пільгові категорії громадян при першочерговому обслуговуванні.
Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Крюківщинської сільради доповіла начальник відділу організаційно-кадрової роботи Олена Стаднік. Усі вулиці старого села заасфальтовані, ведеться робота щодо асфальтування вулиць на новому масиві. Проведено благоустрій, надавалась допомога на будівництво церкви, переходу між приміщеннями школи, проведений ремонт місць загального користування у багатоповерхових будинках, розроблена проектно-кошторисна документація на добудову та реконструкцію ДНЗ «Барвінок», на обслуговування та ремонт вуличного освітлення.
Програмою соціально-економічного і культурного розвитку села на цей рік заплановано: реконструкцію ДНЗ «Барвінок», прокладання тротуарів, заміну опор лінії електропередач, електропроводів для підключення будинків, електрообладнання, благоустрій та облаштування сільського парку. Реалізована Програма розвитку спорту села на 5700 грн. Делеговане повноваження щодо статистичного обліку громадян виконується на належному рівні.
Бюджет сільради на цей рік затверджено в сумі 4640,1 тис. грн., в тому числі по загальному фонду 2196,8 тис. грн. (власні і закріплені доходи – 1312,2 тис. грн., дотація вирівнювання з районного бюджету 884,6 тис. грн.) та спеціальному фонду – 2443,3 тис. грн., в тому числі субвенція з держбюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт вулиць і доріг комунальної власності – 179,6 тис. грн. Виконання доходної частини забезпечене по власних і закріплених доходах у сумі 890,3 тис. грн. 70 % загального обсягу доходів забезпечене за рахунок плати за землю – 623,6 тис. грн., в тому числі орендної плати – 443,3 тис. грн. Відповідно до звітних даних, кредиторської заборгованості не рахується.
На території сільської громади діє КП «Благоустрій Крюківщини», де на даний час працює 23 працівники, є в наявності три автомобілі ЗІЛ для вивозу сміття. На балансі КП знаходяться 15 багатоповерхових будинків, водопровідна та каналізаційна мережі,  артсвердловина, сільське кладовище. Підприємство виконує ряд робіт з благоустрою, тримає в належному порядку прибудинкові території та місця загального користування, висаджує зелені насадження, видаляє сухостої, обрізає дерева та кущі, утримує в належному стані кладовище.
За допомогою сільради у школі проведено капітальний ремонт їдальні, замінено на металопластикові 38 вікон, поновлено 11 дверей, замінено 200 кв. м підлоги, 25 світильників, зроблено ремонт та заміну сантехніки. Матеріальна база Крюківщинської ЗОШ відповідає сучасним вимогам і стандартам: тут обладнаний комп’ютерний клас, включено мережу Інтернет, є свій сайт, спортивна зала та спортмайданчик, які мають належне спортивне обладнання.
Згідно розпорядження голови райдержадміністрації, управлінням Держкомзему у Києво-Святошинському районі була здійснена перевірка діяльності Крюківщинської сільради по виконанню делегованих повноважень у сфері регулювання земельних відносин. В цілому, робота по вирішенню земельних питань Крюківщинською сільською радою, проводиться згідно чинного законодавства. Загалом, роботу Крюківщинської сільради визнано задовільною.
Як зазначила головний спеціаліст загального відділу Тетяна Руліковська, до райдержадміністрації за останні три місяці надійшло 1388 документів. За звітній період видано 888 розпоряджень голови райдержадміністрації, з них 10 - довгострокового контролю, видано 9 доручень голови райдержадміністрації, які знаходились на контролі за виконанням. На контролі в РДА перебувають 35 програм, які діють у районі.
У відповідності до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» (ст. 2) одним із основних завдань РДА є проведення перевірок стану додержання Конституції та законів України, інших актів законодавства органами місцевого самоврядування, надання методичної та практичної допомоги щодо удосконалення роботи органів місцевого самоврядування, спрямованої на правильне застосування, додержання актів законодавства посадовими особами органів місцевого самоврядування.
З метою забезпечення виконання положень, визначених актами та дорученнями Президента України, КМУ, облдержадміністрацією, головою райдержадміністрації прийнято 897 власних розпорядчих документів. З них перебувають на контролі – 9.
Такі ради, як Боярська та Вишнівська міські, Чабанівська селищна, Бобрицька, Білогородська, Бузівська, Віто-Поштовська, Княжицька, Крюківщинська, Личанська, Михайлівсько-Рубежівська, Музичанська, Петрушківська, П.П.Борщагівська, Софіївсько-Борщагівська, Тарасівська, Ходосіївська сільські не надали жодної інформації про виконання доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації за звітній період. При поданні інформації про виконання розпорядчих документів голови РДА сільськими радами часто інформація приходить з запізненням, не вказується документ, на який надається інформація, в одній інформації перелічують всі контролюючі розпорядження чи доручення голови райдержадміністрації.
Огляд приміщень спеціальними мобільними бригадами встановлення обладнання відеоспостереження, де проходитиме голосування під час проведення виборів народних депутатів 28 жовтня 2012 року, вже розпочався. На цьому акцентувала увагу присутніх начальник відділу ведення Держреєстру виборців Лілія Щербакова.
Саме встановлення обладнання розпочнеться з 27 вересня і триватиме до 8 жовтня. 15 жовтня система повинна бути протестована. Під час обстеження мобільні бригади супроводжуватимуть представники окружної виборчої комісії та власники приміщень. Тому Лілія Щербакова наголосила на тому, що доступ до даних приміщень мобільній групі повинен бути забезпечений. З 1 жовтня комісією райдержадміністрації проводитиметься інвентаризація наявного на дільницях обладнання, меблів, скриньок для голосування, облаштування пандусів тощо. Так як на сьогодні дільниці готові до проведення виборів лише на 70 %, керівники органів місцевого самоврядування повинні закінчити процес облаштування.

Наталка КУЦАК

Назад