• 22.08.2017 11:47:23

    Про зміну прізвища та місця проживання фізичній особі слід повідомити податкову протягом місяця з дня змін

    Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що, відповідно до п.70.7 ст. 70 р. ІІ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями та п.1 р. IX Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 № 779 (далі – Положення), фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки або Повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання Заяви за формою № 5ДР (додаток 11 до Положення) або за формою № 5ДРП (додаток 12 до Положення) відповідно.
    Фізичні особи подають зазначені Заяви особисто або через законного представника чи уповноважену особу до контролюючого органу за місцем проживання, у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання, або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування (п. 2 р. IX Положення).
    Якщо Заява за формою № 5ДРП містить дані про новий паспорт фізичної особи, то така Заява подається фізичною особою виключно особисто ( п. 9 р. IX Положення).
    Згідно з п. 3 р. IX Положення для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчує особу громадянина, та інших документів, які подаються у разі зміни таких даних.
    Заява про зміну даних, які вносяться до Облікової картки, стосовно фізичної особи, яка не досягла шістнадцяти років або є неповнолітньою і ще не отримала паспорта, подається одним з батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності документа, що посвідчує його особу, та свідоцтва про народження дитини (п 8 р. IX Положення).
    Cлід зазначити, що фізичні особи – громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, отримання доходів, місцезнаходження іншого об’єкта оподаткування, можуть звернутися для подання Заяви за формою № 5ДР або за формою № 5ДРП про зміну даних, до будь-якого контролюючого органу, незалежно від реєстрації їх місця проживання чи перебування або відсутності такої реєстрації.
    ГУ ДФС у Київській області

  • 22.08.2017 11:46:47

    Витрати державного бюджету під контролем податкової міліції Київщини

    У поточному році за ініціативою оперативних підрозділів перевірено 12 фактів отримання бюджетних коштів, підприємствами замовниками – переможцями державних закупівель, за результатами проведених заходів встановлено 12 порушень.
    До ЄРДР внесено 10 кримінальних проваджень відносно посадових осіб СГД, задіяних в сфері державних закупівель. По кримінальних провадженнях даної категорії відшкодовано збитків на суму 2,7 млн. гривень.
    Крім того, розпочато 2 кримінальні провадження за ст.209 КК України за фактом легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.
    У 2017 році за фактами незаконної заяви на відшкодування ПДВ з державного бюджету розпочато 7 кримінальних проваджень на суму 34,9 млн. гривень.
    Крім цього, розпочато 14 кримінальних проваджень за фактами ухилення від сплати ПДВ на суму 56,1 млн. грн. та відшкодовано збитків по кримінальних провадженням даної категорії зареєстрованих в ЄРДР у минулих роках на суму понад 6,7 млн. гривень.
    ГУ ДФС у Київській області
  • 22.08.2017 11:45:52

    Митники Київщини виявили 340 упаковок прихованих дороговартісних медичних препаратів

    Працівниками Управління протидії митним правопорушенням  Київської митниці ДФС спільно з прикордонниками в пункті пропуску «Бориспіль» зафіксовано переміщення партії дороговартісних медичних препаратів з приховуванням від митного контролю.
    Наша співвітчизниця поверталася авіарейсом зі Стамбулу і для проходження митного контролю обрала спрощену систему – «Зелений коридор».
    Приховані від митного контролю 340 упаковок препаратів mpiviropack, serinospirevir, augidacla, daclavirocyrl (для лікування онкології різних типів,  гепатиту тощо) виявлено у багажному відділенні під час проходження валізи громадянки через рентген-препарат. Препарати приховувалися в дорожній валізі в одязі пасажирки, і були обкладені пачками з горіхами, що ускладнювало їх виявлення.
    Жодних дозвільних документів на дані медичні препарати не виявлено.
    Складено протокол про порушення митних правил. Медикаменти вилучено до винесення судом рішення у справі.
    Довідково: за даними інтернет-сайтів, вартість однієї упаковки одного з цих препаратів біля 5 тисяч гривень.
    ГУ ДФС у Київській області

  • 22.08.2017 11:45:00

    Виплата заробітної плати «в конвертах» та її наслідки

    Впродовж тривалого часу однією з актуальних проблем в Україні у сфері оплати праці стала зарплата «в конвертах» і нелегальні трудові відносини.
    Форми нелегальних трудових відносин можуть бути різними, зокрема:
    -  використання праці найманих працівників без укладення трудових договорів;
    - встановлення працівникам неповного робочого дня або тижня з оплатою пропорційно відпрацьованого часу за умови їх фактичної повної зайнятості;
    - встановлення для працівників безкоштовного випробувального терміну, так званого «стажування»;
    - виплата зарплати “в конверті” при легальному працевлаштуванні.
    Все це - грубе порушення трудового законодавства.
        В більшості випадків, особи, що влаштовуються на роботу неофіційно  вимушені працювати на умовах, запропонованих роботодавцем і не усвідомлюють негативних наслідків для себе у подальшому. Практика показує, що часто роботодавець звільняє нелегальних найманих робітників, при цьому, не виплативши  їм «обіцяну неофіційну» заробітну плату.
    Таким працівникам, як правило, не надаються законні вихідні дні, щорічні оплачувані відпустки, відпустки на навчання, не оплачуються лікарняні листи, включаючи по вагітності та пологах, по догляду за хворими дітьми, допомоги по безробіттю, не нараховуються пільгові пенсії, пенсії по інвалідності, не проводяться страхові виплати в разі настання нещасних випадків або професійних захворювань на виробництві, тощо. З часом працівники усвідомлюють, що вони повністю безправні перед роботодавцем.
    Працюючи нелегально, такі працівники фактично позбавлені соціальних гарантій, компенсацій, пільг, які регламентовані законодавством.
    Шановні громадяни! Отримуючи заробітну плату «в конвертах», Ви сприяєте розвитку тіньових схем та зменшуєте свою соціальну захищеність.
    Запорукою соціальної підтримки громадянина в будь-який час є, перш за все, легалізація заробітної плати та офіційне працевлаштування.
    Києво-Святошинська ОДПІ

  • 22.08.2017 11:44:23

    519,8 мільйонів гривень єдиного внеску спрямували на соціальні потреби платники Києво-Святошинського району

    За підсумками семи місяців 2017 року платниками Києво-Святошинського району сплачено 519,8 млн.грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що на 150,3 млн.грн. перевищує надходження 2016 року.
    Як зазначають податківці, зростання надходжень єдиного внеску, насамперед, обумовлена значним підвищенням стандартів в оплаті праці. Активне інформування громадян про важливість офіційного працевлаштування зі сплатою всіх передбачених законом платежів теж сприяє легалізації ринку праці. Дедалі більше найманих працівників зацікавлені у відрахуваннях єдиного внеску зі своєї зарплати, розуміючи, що від цього залежить їх майбутнє пенсійне забезпечення. Саме така активна громадянська позиція – це додаткові кошти на соціальні виплати сьогодні та в майбутньому.
    Нагадаємо, що єдиний внесок (ЄВ) — обов’язкові відрахування на загальнодержавне соціальне страхування. ЄВ сплачується підприємцем за себе та за кожного найманого робітника. Він є внеском у загальнодержавну систему соціального страхування з метою захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат. ЄВ  сплачується на рахунки органів доходів і зборів за місцем обліку підприємця.
    ЄВ був запроваджений Законом №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», який набрав чинності 1 січня 2011 року, а з 1 жовтня 2013 року адміністрування ЄВ перейшло від Пенсійного фонду до Міністерства доходів і зборів.
    Для підприємців на спрощений системі застосовується ставка 22%. Розмір бази оподаткування підприємці на спрощеній системі можуть обирати самостійно в межах від мінімальної заробітної плати (для 1 групи — 0,5 мінімальної заробітної плати) до 25 прожиткових мінімумів для працездатних осіб. Сплата ЄВ з мінімальної заробітної плати гарантує підприємцю мінімальну пенсію.
    Києво-Святошинська ОДПІ

  • 22.08.2017 11:43:43

    Коли реєструється податкова накладна/розрахунок коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у разі подання платником податку скарги на рішення про відмову у її/його реєстрації?

    Процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), затверджено постановою КМУ від 04.07.2017 р. № 485 «Про затвердження Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
    Скарги подаються платником ПДВ до ДФС України протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі — ПН/РК). При цьому якщо останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VІ (далі – ПКУ).
    За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:
    — задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;
    — залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.
    Якщо мотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного п. 56.23 ПКУ, а саме – протягом 10 календарних днів з дня отримання скарги ДФС, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.
    Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН ПН/РК, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог п. 2001.3 ПКУ.
    Відповідно до п.п. 201.16.4 ПКУ та п. 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 р. № 1246, ПН/РК, реєстрацію якої в ЄРПН було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:
    а) прийнято рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН;
    б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної ПН/РК в ЄРПН (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).
    Відповідне роз’яснення можна знайти у Загальнодоступному інформаційно-довідкому ресурсі «ЗІР» у категорії 101.17.
    Києво-Святошинська ОДПІ
  • 22.08.2017 11:38:45

    Внесено зміни до критеріїв блокування реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування

    Києво-Святошинська ОДПІ повідомляє, що 12.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.17 №654, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07.08.2017 за №966/30834 (далі – Наказ №654).
    Наказом №654 внесено зміни до наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621 (далі – Наказ №567).
    Також внесені зміни до п.2 Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Перелік), затвердженого Наказом №567, відповідно до яких письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку подає до ДФС виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.
    Наказ №654 опубліковано у газеті «Урядовий кур’єр» від 12.08.2017 №150.
    Києво-Святошинська ОДПІ
  • 01.08.2017 10:27:22

    На Київщині відшкодовано Державі 3,3 млн. грн. за кримінальні правопорушення у митній сфері

    В напрямку протидії кримінальним правопорушенням у митній сфері з початку року за матеріалами оперативних працівників фіскальної служби Київщини розпочато 6 кримінальних проваджень. При цьому сума встановлених збитків складає 10,4 млн. гривень. Наразі державі відшкодовано збитків на суму 3,3 млн. гривень.
    Припинено діяльність 1  «центру мінімізації митних платежів».
    До митних органів направлено 5 орієнтування та проведено 5 митних оглядів.
    В рамках кримінальних проваджень накладено арешт на товарно-матеріальні цінності загальною вартістю 516,8 тис. гривень.
    ГУ ДФС у Київській області
  • 01.08.2017 10:26:43

    На Київщині викрили цех з алкогольним фальсифікатом

    20 липня 2017 року до слідчого відділу фінансових розслідувань Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області надійшло повідомлення про злочин від оперативного управління Білоцерківської ОДПІ. Так, громадянин «С» в гаражі, який обладнано під підпільний цех, що знаходиться на території гаражного кооперативу у м. Біла Церква, незаконно виготовляв та зберігав з метою збуту виготовлені алкогольні напої.
    Оперативні працівники та слідчі  Білоцерківської ОДПІ провели огляд зазначеного гаража, внаслідок чого виявлено та вилучено:
    - 160 пляшок об’ємом 5 літрів кожна, які повністю заповнені прозорою рідиною з різким запахом спирту. Вказані пляшки без етикеток та марок акцизного податку;
    - 16  паперових ящиків, в яких знаходилися пакети з рідиною місткістю 10  літрів. Вказані ящики без етикеток та марок акцизного податку;
    - 1  бочка синього кольору об’ємом 220 літрів, в якій знаходиться речовина із різким запахом спирту. Бочка заповнена повністю;
    - 1  пластмасова каністра об’ємом 5 літрів, в якій знаходиться речовина коричневого кольору з написом «Барвник карамель» (зі слів гр. «С», дана рідина використовується для забарвлення спиртосуміші);
    - 1 пластмасова каністра об’ємом 1 літр, в якій знаходиться рідина коричневого кольору з написом «Барвник карамель» (зі слів гр.«С» дана рідина використовується для забарвлення спиртосуміші);
    - 90  пляшок місткістю 5 літрів пусті. Запаковані в поліетиленові пакети по 30 пляшок в кожному (вказані пляшки зберігаються для подальшого розлиття в них спиртосуміші);
    - 3  бочки об’ємом 220 літрів кожна пусті (зі слів гр. «С» вказані бочки використовуються для зберігання спирту чи спиртосуміші);
    - 5  спиртометрів для вимірювання міцності алкогольних напоїв;
    - 7 пляшок оцту, які повністю заповнені (зі слів гр. «С»  оцет використовувався для виготовлення підроблених алкогольних напоїв);
    - 1  лійка (для розливу незаконно виготовлених алкогольних напоїв);
    - 8 фільтрів для очистки води;
    - 11 порожніх картонних ящиків з написом «Пшенична»;
    - 3  пляшки для переливання рідини;
    - 2  бочки об’ємом 1 000 літрів, порожні (використовувалися для змішування спирту з водою). Вказані бочки обладнані фільтрами, шлангами та краном для зливу рідини);
    - мотор для перекачування рідини марки «Leo (s\n LKJ – 800 P (775 302).
    Також проведено огляд автомобіля марки «Газ», який належить на праві власності гр. «Т», та яким користується гр. «С» (згідно зі свідоцтвом).  У ході проведеного огляду виявлено та вилучено:
    - автомобіль марки Газ та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
    - 120 (сто двадцять) пустих пляшок об’ємом 5 літрів кожна.
    21.07.2017 року до Білоцерківського міськрайонного суду направлено клопотання про накладення арешту на вилучене майно.
    За вище вказаним фактом слідчим  відділом фінансових розслідувань Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину передбаченого ч. 2 ст. 204 КК України.
    Досудове розслідування триває.
    ГУ ДФС у Київській області
  • 01.08.2017 10:26:02

    Обережно! Шахраї!

    Управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Київській області попереджає про непоодинокі випадки шахрайства з боку невідомих осіб, які представляються працівниками та керівниками податкових інспекцій ГУ ДФС у Київській області та вимагають від підприємців Київської області перерахувати на розрахункові рахунки фізичних осіб у різних банках України незаконну винагороду за непроведення позапланових документальних перевірок.
    У разі виникнення вищевказаних обставин, УВБ ГУ ДФС у Київській області повідомляє про необхідність повідомити про таку інформацію за телефоном гарячої лінії 044 246 23 55.
    ГУ ДФС у Київській області
  • 01.08.2017 10:25:32

    Реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних

    Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі — ПКУ) на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — ЄРПН) у встановлений ПКУ термін.
    Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПКУ реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
    - для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, — до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
    - для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, — до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
    Відповідно до п. 4 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 р. № 1246 (у редакції постанови КМУ від 26.04.2017 р. № 341) зі змінами і доповненнями (далі — Порядок № 1246), до ЄРПН вносяться відомості щодо податкових накладних та/або розрахунків коригування, які прийняті до ЄРПН та підлягають реєстрації, реєстрацію яких зупинено, а також щодо яких комісією, визначеною п. 201.16 ст. 201 ПКУ, прийнято рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації.
    Податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до ЄРПН у разі дотримання вимог, установлених п. 192.1 ст. 192, пп. 200 1.3, 200 прим. 1.9 ст. 2001 та пп. 201.1, 201.10 і 201.16 ст. 201 ПКУ, а також з урахуванням Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній/ розрахунку коригування (п. 5 Порядку № 1246).
    Пунктом 3 Порядку № 1246 передбачено, що операційний день триває з 0 до 23-ї години.
    Отже, реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН здійснюється платником ПДВ не пізніше календарного дня (включно), передбаченого п. 201.10 ст. 201 ПКУ в залежності від періоду складання податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної.
    Порушення платниками ПДВ граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам ПДВ, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН, тягнуть за собою накладення на платників ПДВ, на яких покладено обов’язок щодо такої реєстрації, штрафу у розмірі, визначеному ст. 1201ПКУ.

  • 01.08.2017 10:24:48

    Щодо внесення ОСББ до реєстру неприбуткових установ та організацій

    Києво-Святошинська ОДПІ повідомляє, що згідно з пп. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація (далі - неприбуткова організація), що одночасно відповідає таким вимогам:
    утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;
    установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб. Для цілей цього абзацу не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) фінансування видатків, визначених пп. 133.4.2 п.133.4 ст. 133 Кодексу;
    установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об'єднання та асоціації об'єднань співвласників багатоквартирних будинків;
    внесена контролюючим органом до Реєстру.
    Обов'язковою умовою для неприбуткових організацій є використання своїх доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на своє утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами (пп. 133.4.2 п.133.4 ст. 133 Кодексу).
    До неприбуткових організацій, що відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 Кодексу і не є платниками податку на прибуток, можуть бути віднесені, зокрема, об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (пп. 133.4.6 п. 133.4 ст. 133 Кодексу).
    Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року N 440 (далі - Порядок).
    Включення неприбуткової організації до Реєстру здійснюється контролюючим органом за основним місцем обліку неприбуткової організації з присвоєнням їй ознаки неприбутковості згідно з п. 4 Порядку (п. п. 4, 5 Порядку).
    Правові та організаційні засади створення, функціонування, реорганізації та ліквідації ОСББ власників жилих та нежилих приміщень багатоквартирного будинку, захист їхніх прав та виконання обов'язків щодо спільного утримання багатоквартирного будинку регулює Закон України від 29 листопада 2001 року N 2866-III "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" зі змінами (далі - Закон N 2866).
    Основна діяльність ОСББ полягає у здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав співвласників на володіння та користування спільним майном співвласників, належне утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов'язань, пов'язаних з діяльністю об'єднання (абзац четвертий ст. 4 Закону N2866).
    Згідно з абзацом першим частини першої ст. 7 Закону N 2866 статут ОСББ складається відповідно до типового статуту, який затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної житлової політики і політики у сфері житлово-комунального господарства.
    Типовий статут ОСББ затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 27.08.2003 N 141 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.09.2015 N 238), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 08 жовтня 2015 року за N 1220/27665 (далі - Типовий статут).
    Розділом I Типового статуту передбачено, що:
    ОСББ створено власниками квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку (будинків) відповідно до Закону N 2866 (п. 1 розділу I Типового статуту);
    ОСББ діє відповідно до Закону N 2866, чинного законодавства України та статуту (п. 2 розділу I Типового статуту);
    ОСББ набуває статусу юридичної особи з моменту його державної реєстрації у порядку, встановленому Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (п. 4 розділу I Типового статуту).
    Пунктом 6 розділу IV Типового статуту передбачено заборону розподілу отриманих ОСББ доходів або їх частини серед співвласників, працівників об'єднання, членів органів управління та інших осіб.
    Таким чином, Типовий статут містить положення щодо:
    утворення в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність неприбуткової організації, а саме Законом N 2866 (п. п. 1, 2, 4 розділу I Типового статуту);
    заборони розподілу отриманих ОСББ доходів або їх частини серед співвласників, працівників, працівників об'єднання, членів органів управління та інших осіб (п. 6 розділу IV Типового статуту).
    Звертаємо увагу, що при вирішенні питання відповідності установчих документів організації вимогам п. 133.4 ст. 133 Кодексу необхідно досліджувати установчі документи в цілому, а не окремі пункти установчих документів та враховувати принцип превалювання змісту над формою.
    Враховуючи зазначене, у разі утворення ОСББ в порядку, визначеному Законом N 2866, складання статуту ОСББ відповідно до Типового статуту, а також відповідності ОСББ вимогам, встановленим п. 133.4 ст. 133 Кодексу, таке ОСББ може бути включено до Реєстру.
  • 01.08.2017 10:22:58

    Надання адміністративних послуг є одним з найважливіших завдань у взаємовідносинах податкових органів Державної фіскальної служби з платниками податків

    У липні 2017 року Центром обслуговування платників Києво-Святошинскьої ОДПІ було надано 3790 адміністративних послугу.
    У зазначеному періоді видано 1745 довідок про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.
    Довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами Державної фіскальної служби України отримало 388 платників.
    За реєстрацією реєстраторів розрахункових операцій,  книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок до центру обслуговування звернулося 479 суб’єктів підприємницької діяльності.
    Стати платниками єдиного податку виявили бажання 252 суб`єктів підприємницької діяльності, 185 послуги з реєстрації  книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платників єдиного податку.
    Надання інших адміністративних послуг платникам податків склало 741.
    Співробітники ЦОП надають також консультації з питань податкового законодавства, загальна кількість яких склала 511,  отримано та відпрацьовано 2680 вхідної кореспонденції.
    Платникам податків про отримані доходи та звірки платежів надано 468 довідок.
  • 31.07.2017 16:18:07

    Щодо розгляду запитів щодо надання публічної інформації у липні 2017 року

    У липні 2017 року до Києво-Святошинської ОДПІ надійшов 1 запит щодо надання публічної інформації  від юридичної  особи, який  надійшов поштою.
    Надано запитувану інформацію  по 1 запиту. Відповідь на запит про надання публічної інформації надавались у спосіб, обраний запитувачем, та у визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни, тобто протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту до ОДПІ.
  • 31.07.2017 16:16:23

    З початку року до Києво-Святошинської ОДПІ надійшло 22 письмових звернення

    За січень - липень 2017 до Києво-Святошинської ОДПІ поштою надійшло 22  звернення громадян в тому числі 8 звернень надійшло електронною поштою.
    Порівняльний аналіз стану письмових звернень громадян свідчить, що порушені у зверненнях питання стосуються в основному інформування про ухилення від сплати податків, реєстрації та обліку платників податків.
    Тематика письмових звернень наступна:
    - щодо порядку оподаткування та сплати земельного податку – 1 письмове звернення;
    - подання податкової звітності – 6 письмових звернень;
    - реєстрація та облік платників-3 письмових звернення;
    - стосовно проведення перевірки - 5письмових звернень;
    - щодо порядку оподаткування та сплати єдиного податку з фізичних осіб – 2 письмових звернення;
    - щодо порядку оподаткування та сплати податку на додану вартість – 5 письмових звернень.
    Нагадуємо, що у Києво-Святошинській ОДПІ за адресою вул. Ломоносова, 34, кімната 9 (перший поверх) облаштована Приймальня громадян, де згідно затвердженого графіку в установлені дні та години проводяться особисті прийоми громадян посадовими особами Києво-Святошинської ОДПІ з питань, що входять до компетенції органів ДФС.
    Прийом громадян може проводитися в інших приміщеннях, визначених керівником Києво-Святошинської ОДПІ.
    Попередній запис на особистий прийом до керівника Києво-Святошинської ОДПІ, перших заступників і заступників, керівників структурних підрозділів є обов’язковим та закінчується не пізніше ніж за 5 робочих днів до календарної дати прийому.
    Запис на прийом до керівника Києво-Святошинської ОДПІ проводиться у разі, якщо порушене громадянином питання залишилося не вирішеним по суті після прийому посадовими особами ОДПІ.
    Попередній запис на прийом здійснюється за телефонами                   044-406-00-16 у понеділок - четвер з 10:00 год. до 17:00 год., у п’ятницю з 10:00 год. до 16:00 години.

  • 31.07.2017 10:39:08

    Є питання про податки – допоможе «ЗІР»

    Києво-Святошинська ОДПІ  нагадує платникам, що для отримання фахової консультації з питань оподаткування можна скористатися електронним сервісом «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (далі – сервіс «ЗІР»).
    Сервіс створено для забезпечення своєчасною, достовірною, вичерпною і повною довідковою інформацією, шляхом широкого використання інформаційних технологій.
    Інформаційне наповнення «ЗІР» здійснюється на підставі функціональних повноважень ДФС України, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру та з метою мінімізації витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.
    У розділах сервісу «ЗІР»: «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Письмові консультації» інформація систематизована таким чином:
    - оподаткування;
    - митна справа;
    - єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
    - електронний цифровий підпис.
    Наразі платникам податків надано можливість оцінити якість уніфікованих відповідей, що містяться у розділі «Запитання – відповіді з Бази знань».
    Скористатися сервісом «ЗІР» можна  на офіційному веб-порталі ДФС України  (http://zir.sfs.gov.ua/).
    Також,  для отримання відповіді можна зателефонувати до Контакт-центру за телефоном 0 800 501 007 з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі)  або надати запитання письмово на електронну адресу : idd@sts.gov.ua.

  • 31.07.2017 10:37:46

    Звітність подана своєчасно – ви захищенні від штрафних санкцій

    Сесвоєчасне подання звітності тягне за собою штрафні санкції.
    Відповідно до п.110.1 ст.110 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність при вчиненні порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
    Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання податкової звітності передбачено п.120.1 ст.120 ПКУ, зокрема, неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до п.49.2 ст.49 ПКУ) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов’язок подання якої до контролюючих органів передбачено ПКУ, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
    Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
    Києво-Святошинська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області
  • 31.07.2017 10:34:33

    Легалізація трудових відносин на постійному контролі

    Нещодавно, відбулось чергове засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення за участі заступника начальника Києво-Святошинської ОДПІ  Ігоря Дмитрієва, яке провів начальник управління праці та соціального захисту населення Києво-Святошинської  райдержадміністрації Сергій Черток.
    На засідання робочої групи було проаналізовано стан виконання законодавчих норм з виплати працівникам з 1 січня 2017 року мінімальної заробітної плати не менше 3200 грн., а також присутнім було наголошено, що розмір зарплати працівника за повністю виконану місячну (погодинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної зарплати, про обов`язок подання повідомлення про прийняття працівника на роботу.
    Розглянуто конкретні питання, що стосувалися дотримання чинного законодавства щодо легалізації зайнятості, виплати законодавчо встановленого мінімального рівня заробітної плати, забезпечення здійснення платежів до бюджету.
    Києво-Святошинська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області
  • 25.07.2017 14:44:25

    Порядок оподаткування доході нерезидента у вигляді процентів за позиками та кредитами

    Доходи, отримані нерезидентом із джерелом їх походження з України, оподатковуються в порядку і за ставками, визначеними п. 141.4 ст. 141 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
    Доходами, отриманими нерезидентом із джерелом їх походження з України є, зокрема проценти, що сплачуються на користь нерезидента, у тому числі проценти за позиками (п.п. «а» п.п.141.4.1 п. 141.4 ст. 141 ПКУ).
    Відповідно до п.п. 141.4.2 п. 141.4 ст. 141 ПКУ резидент або постійне представництво нерезидента, що здійснюють на користь нерезидента або уповноваженої ним особи (крім постійного представництва нерезидента на території України) будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України, отриманого таким нерезидентом від провадження господарської діяльності (у тому числі на рахунки нерезидента, що ведуться в національній валюті), утримують податок з таких доходів, зазначених у п.п. 141.4.1 п. 141.4 ст. 141 ПКУ, за ставкою в розмірі 15 відсотків (крім доходів, зазначених у підпунктах 141.4.3 - 141.4.6 та 141.4.11 п. 141.4 ст. 141 ПКУ) їх суми та за їх рахунок, який сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати, що набрали чинності.
    Крім того, згідно з п.п. 141.4.11 п. 141.4 ст. 141 ПКУ доходи нерезидентів у вигляді процентів за позиками або фінансовими кредитами, наданими резидентам, оподатковуються за ставкою в розмірі 5 відсотків у джерела виплати таких доходів та за рахунок таких доходів з одночасно дотриманням таких умов:
    а) кошти, надані нерезидентом за позикою або фінансовим кредитом, залучені ним шляхом розміщення іноземних боргових цінних паперів на іноземній фондовій біржі, що входить до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України;
    б) кошти, надані нерезидентом за позикою або фінансовим кредитом, залучені з метою надання (прямо або опосередковано) резиденту позики або фінансового кредиту;
    в) нерезидент, якому виплачуються проценти, та/або уповноважена ним особа (якщо проценти виплачуються через таку особу) не є резидентами юрисдикцій, які на дату розміщення нерезидентом іноземних боргових цінних паперів включені до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до п.п. 39.2.1.2 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ.
    Поряд з цим, п. 46 підрозд. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ встановлено, що звільняються від оподаткування доходи, які сплачені або сплачуються резидентом на користь нерезидента або уповноваженої ним особи у вигляді процентів за позикою або фінансовим кредитом, що були надані резидентам до 31 грудня 2016 року, якщо кошти, надані нерезидентом за позикою або фінансовим кредитом, були залучені шляхом розміщення іноземних боргових цінних паперів на іноземній фондовій біржі та відповідають умовам підпунктів «б» і «в» п.п. 141.4.11 п. 141.4 ст. 141 ПКУ.
    Звільняються від оподаткування доходи, які сплачуються резидентом на користь нерезидента або уповноваженої ним особи у вигляді процентів за позикою або фінансовим кредитом, що були надані резидентам у період з 01 січня 2017 року до 31 грудня 2018 року, якщо такі доходи відповідають умовам п.п. 141.4.11 п. 141.4 ст. 141 ПКУ (п. 47 підрозд. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ).
    Києво-Святошинська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області
  • 25.07.2017 14:42:02

    Сервіс «Пульс» гарантує захищенність громадян

    Києво-Святошинська ОДПІ  нагадує, що з метою подолання корупції в лавах Державної фіскальної служби,  ліквідування перешкод, що заважають здійснювати підприємницької діяльності та усунення складнощів у спілкуванні із посадовими особами у службі функціонує єдиний антикорупційний сервіс - «Пульс».
    Сервіс «Пульс» - це «гаряча» телефонна лінія, за якою по телефону: (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
    Сервіс  дозволяє своєчасно реагувати на появу ситуацій, що викликають невдоволення підприємницького середовища і оперативно вирішувати питання, пов'язані з порушенням законних прав людини в органах ДФС.
    «Гаряча» телефонна лінія працює за принципом call-back. Податківці не тільки приймають звернення, але й повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Інформація приймається цілодобово.
    Києво-Святошинська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області

Сторінки: 1 2 3 4 5 ... 7 Наступна Всі