Управління праці та соціального захисту населення
03170, м. Київ, вул. Янтарна, 12-А
тел./факс/приймальна: 424-10-95, бухгалтерія: 450-04-77

Керівник управління

Черток Сергій Петрович

Перший заступник керівника управління

Кондратюк Людмила Петрівна

Заступник керівника управління

Мазур Валентина Борисівна

Заступник керівника управління,начальник відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення

Матієнко Інна Іванівна

Відділ з питань праці

Кулик Вадим Ігоревич

Відділ нагляду за додержанням пенсійного законодавства

Симоненко Валентина Іванівна

Відділ персоніфікованого обліку пільг

Комарницька Олена Валентинівна

Відділ з обслуговування пенсіонерів, інвалідів війни та праці

Землянухіна Наталія Олександрівна

Відділ у справах захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС

Спасіченко Ганна Борисівна

Відділ прийому громадян

Каплун Алла Леонідівна

Відділ прийняття рішень

Дідушко Світлана Володимирівна

Відділ формування виплатних документів

Сташевська Наталія Іванівна

Адреса: м. Київ, вул. Янтарна, 12 а, 03170

Номера телефонів:

Приймальня - тел.: 424-10-95 (факс), (04598)-5-13-74.

Перший заступник керівника управління-тел.: 450-04-83.

Заступник керівника управління - тел.: 450-05-03.

Головний бухгалтер - тел.: 450-04-77.

Відділ з питань праці - тел.: 450-04-75.

Відділ нагляду за додержанням пенсійного законодавства - тел.: 450-87-89.

Відділ персоніфікованого обліку пільг - тел.: 424-00-76, 450-04-74.

Відділ з обслуговування пенсіонерів,інвалідів війни та праці-тел.: 450-05-03

Відділ у справах захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС- тел.:450-56-15.

Відділ прийому громадян – тел.: 409-28-47, (04598)-5-52-24.

Відділ прийняття рішень – тел.:450-04-87.

Відділ формування виплатних документів – тел.: 424-00-76.

Електронна пошта: szahist@ks-rda.gov.uaЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні функції структурних підрозділів.

Прийом документів щодо призначення державної соціальної допомоги, компенсації і субсидій. Прийняття рішень щодо надання (відмови) державної соціальної допомоги, компенсації, субсидії. Формування виплатних документів щодо призначення допомоги, компенсації, субсидії. Здійснення додержання контролю за дотримання законодавства про працю, реєстрація, облік та зберігання колективних договорів, аналіз ринку праці, соціальний захист працюючих громадян. Виконання завдань, покладених на управління як на головного розпорядника коштів державного та місцевих бюджетів на здійснення заходів соціального захисту населення. Ведення персонального обліку за видами пільг, підтримка в актуальному стані єдиного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги, підготовка документів для проведення перерахунків з постачальниками послуг.Забезпечення інвалідів засобами пересування, матеріального та соціально-побутового обслуговування, санаторно-курортного лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, видача посвідчень ветеранам війни. Здійснює контроль за роботою управління Пенсійного фонду у районі щодо правильності призначення та виплати пенсії. Здійснює організацію роботи з визначенням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та забезпечує відповідно до законодавства їх соціальний захист. Контроль за правильністю поданих громадянами даних для призначення і виплати соціальної державної допомоги, субсидії. Здійснює правову роботу в управлінні, представляє інтереси управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів в межах наданих йому повноважень. Забезпечує оновлення програм автоматизованих систем на базі комп'ютерних технологій АСОПД / КОМТЕХ, ЄДАРП. Доводить спеціалістам управління про зміни у програмах. Організація і здійснення кадрової роботи та державної служби в основу якої покладено принципи демократичного добору і просування по службі за діловими якостями та професійною компетенцією, постійне навчання працівників, реалізація єдиної державної політики з питань державної служби.

Розпорядок роботи підрозділу та години прийому керівництва.

Початок роботи - 8.30

Обідня перерва - 13.00 – 13.30

Кінець роботи - 17.00

Прийомні дні та години:

понеділок, середа. - 9.00 – 16.30

Керівник управління:

понеділок - 12.00 – 16.30

середа - 9.00 – 16.30

Перший заступник:

понеділок 9.00 – 16.30

керівника:

середа - 9.00 – 16.30

Заступники керівника:

понеділок 9.00 – 16.30

середа - 9.00 – 16.30

Начальники відділів:

понеділок 9.00 – 16.30

головні спеціалісти:

середа - 9.00 – 16.30

Відділ прийому громадян:

понеділок – п'ятниця

9.00 – 16.30

(без обідньої перерви, телефон попереднього запису: 409-28-47)